Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorKrūmiņa, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:27Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91374
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62104
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Liene Krūmiņa Kvalifikācijas darba nosaukums: ‘’3-4 gadus vecu bērnu pamatkustību apguves pilnveides veicināšana pedagoģiskajā procesā.’’ Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pētīt 3-4 gadus vecu bērnu pamatkustību apguves veicināšanas iespējas pedagoģiskajā procesā Darba pirmajā nodaļā tiek iepazīstināts ar fizisko aktivitāšu nozīmīgumu kā veselības veicinātāju. Tiek vērsta uzmanība uz 3-4 gadus vecu bērnu fizisko aktivitāti un kustību rotaļu ietekmi, lai sekmētu pamatkustību apguvi pirmsskolā. Otrajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums, kā ar kustību rotaļu izmantošanu pedagoģiskajā procesā var sekmēt pamatkustību apguvi izvēlētās grupas bērniem. Tika izvērtēts bērnu pamatkustību apguves līmenis pētījuma sākumā un tā beigās. Pamatkustību apguves pilnveidošana tika veikta izmantojot kustību rotaļas un veikta salīdzinoša analīze. Empīriskajā daļā apstiprinājās hipotēze, ja 3-4 gadus veciem bērniem pedagoģiskajā procesā tiks izmantotas kustību rotaļas ar atbilstošiem pamatkustību veidiem tiks veicināta pamatkustību apguve. Atslēgas vārdi: pamatkustības, fiziskā aktivitāte, kustību rotaļa, veselība. Kvalifikācijas darbs sastāv no 38 lappusēm, tsk.- 4 tabulas, 3 attēli, 7 pielikumi. Izmantoti 27 informācijas avoti. 
dc.description.abstractAuthor of the qualification work: Liene Krūmiņa Title of the qualification work: ‘’Promoting the learning of basic movement of 3-4 years olds in the Pre-school pedagogical proces.’’ The aim of the study: theoretical justification and practical study of the possibilities for promoting basic movement of children aged 3-4 in the pedagogical process. The first section of work presents the importance of physical activity as a health contributor. Attention shall be paid to the physical activity of children aged 3-4 years and the impact of movement games to promoting the basic movement in pre-school. In the second chapter an empirical study was carried out on how the use of movement games in the pedagogical process can contribute to the acquisition of basic movements for children of the selected group. The level of learning of child basic movements at the beginning and at the end of the study was evaluated. The development of basic movement learning was carried out by means of movement games and a comparative analysis. The empirical part confirmed the hypothesis that if teacher includes movement games in pedagogical process childrens will promote basic movement. Key words: physical activities, health, movement-based plays, basic movements. Extent of the qualification work: 38 pages, 4 tables, 3 pictures and 7 attachments, 27 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPamatkustības
dc.subjectFiziskā aktivitāte
dc.subjectVeselība
dc.subjectKustību rotaļa
dc.title3-4 gadus vecu bērnu pamatkustību apguves pilnveides veicināšana pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativePromoting the learning of basic movement of 3-4 years olds in the Pre-school pedagogical proces
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record