Pašvadītās mācīšanās sekmēšana 3-4 gadus vecu bērnu grupas vidē
Autor
Miķelsone, Beāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Beātes Miķelsones kvalitifikācijas darba tēma ir ‘’Pašvadītās mācīšanās sekmēšana 3-4 gadus vecu bērnu gupas vidē’’. Darba zinātniskā vadītāja – Mag.ped. Jana Buboviča. Pētījums izklāstīts uz 27 lappusēm, tā saturs ilustrēts ar divpadsmit tabulām, diviem pielikumiem, izmantotas deviņas literatūrs grāmatas un divas interneta vietnes. Atslēgas vārdi – pašvadīta mācīšanās, plānošana, vērtēšana, emocijas. Darbā tiek atklāts, kā bērniem sekmēt pašvadītu mācīšanos organizētā mācību vidē un plānot savas darbības pozitīva rezultāta sasniegšanai. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta literatūra par pašvadītas mācīšanās veicināšanu grupas vidē. Bērnu mačīšanās raksturojums un 2.vecumposma raksturīgās iezīmes. Darba prakstiskajā pētījumā veikta izpēte par pašvadītās mācīšanās sekmēšanu bērnu grupas vidē. Darba rezultātā tiek secināts, kāda ir pašvadītas mācīšanās veicinoša vide.Apkopojot iegūtās literatūras zināšas realizēt, tās grupas vidē. The theme chosen for the qualification paper is “Promotion of self-directed learning in classroom for 3-4 years old children”. Author: Beāte Miķelsone Adviser: Mag.ped. Jana Buboviča The thesis is outlined on 27 pages, the content is illustrated with twelve tables, two appendices. To write this thesis, there have been used nine literature books and two online sources. Key words – self-directed learning, planning, evaluation, emotions. The thesis shows how to promote self-directed learning in classroom and how to make plans in order to achieve positive result. The theoretical part of the thesis analyses literature regarding promotion of self-directed learning in classroom. Children learning peculiarities and especially 3-4 years old children development and characteristics. The empirical study has been made about promotion of self-directed learning in classroom. From all the information gathered, it has been found out what type of classroom is encouraging for self-directed learning. All the information gathered in literature should be used on daily basis in classroom.