Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorRudzīte, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:30Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91387
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62114
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: 4 – 5 gadīgu bērnu komunikācijas prasmju veicināšana pedagoģiskajā procesā Kvalifikācijas darba autors: Krista Rudzīte Darba mērķis: Izzināt komunikācijas procesa būtību, organizēt 4 – 5 gadīgu bērnu pedagoģisko procesu komunikācijas prasmju veicināšanā Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: 1.Teorētiskā daļa. Teorētiskās literatūras analīze par bērnu komunikācijas prasmju vecināšanu pedagoģiskajā procesā pirmsskolā, darbā iekļauta analīze par komunikācijas procesu un ar to saistīto jēdzienu skaidrojumu, apkopota dažādu autoru izpratne par pedagoģisko procesu bērnu komunikācijas prasmju veicināšanu un izstrādāti komunikācijas prasmju vērtēšanas kritēriji un rādītāji 2. Empīriskā pētījuma daļa. Komunikācijas prasmju analīze un novērtēšana atbilstoši darbā izstrādātajiem kritērijiem. Praktiskajā darbībā izmantotas rotaļas, spēles un didaktiskie materiāli, lai veicinātu komunikācijas procesa attīstību pedagoģiskajā procesā. Analīze, secinājumi un ieteikumi par komunikācijas procesā iegūtajiem rezultātiem. Atslēgas vārdi: Komunikācijas veicināšana, komunikācija, saskarsme, prasme, pedagoģiskais process, pirmsskola. Kvalifikācijas darba apjoms: 44 lapaspuses, iekļauti 6 attēli, 2 tabulas, 40 literatūras un informācijas avotu saraksts, pievienoti 7 pielikumi.
dc.description.abstractTitle of qualification paper: Advancement of Communication Skills in Children Aged 4–5 within the Pedagogical Process Author of the qualification paper: Krista Rudzīte Purpose of the paper: to explore the nature of the communication process, to organize the pedagogical process of advancing communication skills in children aged 4–5. The qualification paper consists of two parts: 1.Theoretical part. Theoretical literature analysis on the pedagogical process of children's communication skills in pre-school; the work includes an analysis of the communication process and an explanation of related concepts, summarizes the understanding of different authors on the pedagogical process of children's advancement of communication skills and develops criteria and indicators for the evaluation of communication skills. 2. Empirical research part. Analysis and evaluation of communication skills according to the criteria developed in the paper. Practical work using plays, games and didactic materials to advance the development of the communication process in the pedagogical process. Analysis, conclusions and recommendations on the results obtained in the communication process. Keywords: Advancement of communication, communication, interaction, skills, pedagogical process, pre-school. The qualification paper consists of: 44 pages, 6 figures, 2 tables, 40 sources and references, 7 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectKomunikācijas veicināšana
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectprasme
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.title4 - 5 gadīgu bērnu komunikācijas prasmju veicināšana pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeAdvancement of Communication Skills in Children Aged 4-5 within the Pedagogical Process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record