Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorBumbule, Silva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:32Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91404
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62126
dc.description.abstractDarba autore: Silva Bumbule Kvalifikācijas darba tēma: Kustību rotaļu izmantošana pirmsskolas vecuma 4-5 gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstībā Studiju programma: pirmsskolas izglītības skolotājs. Darba zinātniskais vadītājs: Dr.paed. doc. Ilze Šūmane Kvalifikācijas darbā tiek pētīts: bērnu sociālo prasmju veidošanās pedagoģiskajā procesā. Darba mērķis: noskaidrot, kā iespējams veicināt sociālās prasmes pirmsskolas izglītības iestādē 4-5 gadus vecie bērniem pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darbs: sastāv no divām nodaļām. Darba pirmajā nodaļā aplūkotas teorētiskās nostādnes par sociālām prasmēm, par 4-5 gadus vecu bērnu raksturīgākajām psiholoģiskajām iezīmēm, kā arī iespējām stimulēt bērnu sociālo prasmju attīstīšanu. Otrajā nodaļā uzmanība pievērsta autores organizētā empīriskā pētījuma raksturošanai – pielietotā metodika, tās pamatojums, pētījuma un norises raksturojums “X” PII. Rezultātā: veikts pētījums par 13 “X” PII audzēkņu sociālo prasmju attīstības iespējām (ar kustību rotaļu palīdzību) pirmsskolas izglītības iestādē. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, pirmsskola, kustību rotaļas, 4-5 gadus veci bērni
dc.description.abstractAuthor of the work: Silva Bumbule The topic of the qualification work: The use of movement games in the development of social skills of 4-5-year-old preschool children Study program: teacher of preschool education. Scientific leader of the work: Dr.paed. Ilze Šūmane The qualification thesis examines: children's social skills in the pedagogical process. The aim of the work: to find out how it is possible to promote social skills in the pedagogical process of 4-5 year old children in a preschool educational institution. The qualification work: consists of two chapters. The first chapter of the work examines the theoretical positions on social skills, on the most characteristic psychological features of 4-5-year-old children, as well as opportunities to stimulate the development of children's social skills. In the second chapter, attention is paid to the description of the empirical research organized by the author - the applied methodology, its justification, the characteristics of the research and progress in "X" PII. As a result: a study was conducted on the social skills development possibilities of 13 "X" PII students (with the help of movement games) in a preschool educational institution. Key words: social skills, preschool, movement play, 4-5 year old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subject4-5 gadus veci bērni
dc.titleKustību rotaļu izmantošana pirmsskolas vecuma 4-5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju attīstībā
dc.title.alternativeUse of movement games in the development of social skills for children aged 4-5 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record