Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorMežiņa, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:33Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91413
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62132
dc.description.abstractRunas skaņu kultūras sekmēšana 3- 4 gadus veciem bērniem artikulācijas vingrinājumos pasakās pedagoģiskajā procesā. Pētījuma mērķis: Praktiski izzināt kā sekmēt bērnu skaņu izrunas kultūru pedagoģiskajā procesā. Pētījuma plāns: Veikt pētāmās grupas valodas un skaņu izrunas apguves raksturojumu pētījuma sākumā. Organizēt pedagoģisko procesu, iekļaujot tajā dažādus uzdevumus bērnu skaņu izrunas kultūras sekmēšanai.
dc.description.abstractPromoting the culture of speech sounds for 3-4-year-old children in articulation exercises in fairy tales in the pedagogical process. The purpose of the study: To find out practically how to promote children's sound pronunciation culture in the pedagogical process. Research plan: Characterization of the study group's language and sound pronunciation learning at the beginning of the study Organize the pedagogical process, including various tasks to promote the culture of children's sound pronunciation
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectRunas
dc.subjectskaņu
dc.subjectkultūras
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectartikulācijas
dc.titleRunas skaņu kultūras sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem artikulācijas vingrinājumos pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativePromoting the culture of speech sounds for three to four year olds children in articulation exercises in the pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record