dc.contributor.advisor | Vigule, Dagnija | |
dc.contributor.author | Cīrule, Signija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:11:34Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:11:34Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91417 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62136 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēma: Pirmsskolas vecuma bērna patstāvības sekmēšana mākslinieciskajā darbībā Darba autore: Signija Cīrule Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Dagnija Vigule. Darba apjoms: 23 lappusēm, 4 tabulām, 5 attēliem, izmantotiem 18 literatūras un informācijas avotu saraksts latviešu, angļu un krievu valodā. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praksē pārbaudīt patstāvības sekmēšanu mākslinieciskajā darbībā. Pētījuma uzdevumi: 1. Analizēt teorētiskās atziņas par patstāvību, patstāvības veidošanās un attīstības likumsakarības; 2. Teorētiski raksturot māksliniecisko darbību pirmsskolā; 3. Veikt pētījumu par pirmsskolas vecuma bērnu patstāvības sekmēšanas iespējām mākslinieciskajā darbībā. 4. Analizēt iegūtos rezultātus, izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Pētījuma metodes: teorētiskās literatūras salīdzinošā analīze, pedagoģiskā novērošana, iegūto datu apkopojums un analīze. Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā aprakstītas un pētītas pedagoģiskās un psiholoģiskās atziņas par to, kas patstāvība, mākslinieciskā darbība un kā to sekmēt. Kvalifikācijas darba otrajā nodaļā tika izstrādāti vērtēšanas kritēriji ar kuru palīdzību tika mēnesi vēroti bērni un tā rezultāti salīdzināti. | |
dc.description.abstract | The name of the qualification work: Prooting the independence of preschool children in artistic activities. Author of the qualification work:: Signija Cīrule Scientific supervisor of the work: Dr. paed. Dagnija Vigule. The qualification work consists: 23 pages, 4 tables, 5 pictures, 18 sources used in Latvian, English and Russian. Purpose of work: to learn theoretically and to test in practice the promotion of independence in artistic activity. Work assignments: 1. To analyze the theoretical knowledge about independence, regularities of formation and development of independence; 2. Theoretically describe the artistic activity in preschool; 3. To conduct research on the possibilities of promoting the independence of preschool children in artistic activities; 4. Analyze the obtained results, develop conclusions and proposals. Research methods: comparative analysis of theoretical literature, pedagogical observation, compilation, and analysis of the obtained data. The first chapter of the qualification work describes and studies the pedagogical and psychological knowledge about what independence is, artistic activity and how to promote it. In the second chapter of the qualification work, evaluation criteria were developed, with the help of which children were observed for a month and the results were compared. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Patstāvība | |
dc.subject | mākslinieciskā darbība | |
dc.subject | kritēriji | |
dc.subject | pirmsskolas vecuma bērni | |
dc.title | Pirmsskolas vecuma bērna patstāvības sekmēšana mākslinieciskajā darbībā | |
dc.title.alternative | Promoting the independence of preschool children in artistic activities | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |