Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorAmbaine, Estēra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:34Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:34Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91418
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62137
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Mācību metodes, paņēmieni matemātikas apguves aktivizēšanai 1,5-3 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darba autore: Estēra Ambaine Darba vadītājs: docētājs, Mag. Paed., Jana Buboviča Kvalifikācijas darba mērķis: Pētīt, kā didaktisko materiālu aktivizēšana palīdz attīstīt matemātiskos priekštatus bērniem vecumā no 1.5-3 gadiem. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām, teorētiskās un empīriskās. Kvalifikācijas darbā tika analizētas autoru V. Golubinas, J. Gravas, Ē. Kalvāna, A. Lopatinas, G. Svences un citu autoru teorētiskās atziņas par bērna vecumposma vispārīgu attīstību un matemātisko priekštatu veidošanos vecumposmā no 1.5-3 gadiem. Empīriskajā daļā tiek aprakstītas pētījuma metodes, pētījumā iesaistīto bērnu vispārīgs raksturojums un praktiskās darbības rezultātu apkopojums. Pētījuma uzdevums: 1.Analizēt zinātnisko literatūru par bērna matemātisko priekštatu veidošanos vecumposmā no 1.5-3 gadiem. 2.Analizēt dažādu autoru atziņas par didaktiskās rotaļas metodēm un paņēmieniem un to ietekmi uz bērna attīstību; 3. Veikt pedagoģiskās darbības izmēģinājumu un rezultātu analīzi. Darba apjoms: 30 lapas, 8 attēli, 3 tabulas, 16 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: matemātiskie priekštati, didaktiskie materiāli, metodes un paņēmieni.  
dc.description.abstractThe theme of the qualification paper: Teaching methods, techniques for activating mathematics learning for preschool children aged 1,5-3 years. Author of the paper: Estēra Ambaine Consultant of the paper: lecturer, Master of Pedagogy Jana Bubovic Aim of the qualification: Study how activating didactic materials help to develop mathematical skills for children aged 1.5-3 years. The qualification work consists of two parts, theoretical and empirical. The qualifications work analysed the author V. Golubinas, J. Gravas, Ē. Kalvāna, A. Lopatinas, G. Svences and other authors theoretical findings of the general development of the child’s age and the formation of mathematical forecasts at the age stage from 1.5-3. The empirical section describes the methods of the study, the general characteristics of the children involved in the study and a summary of the results of practical activities. Aims of the research: 1. Analyse the scientific literature on the development of children's mathematical notion at the age of 1.5-3 years. 2. Analyse the findings of different authors on the methods and techniques of didactic plays and their impact on children development. 3. Carry out a trial of pedagogical activities and an analysis of the results. Volume of the qualification paper: 30 pages, 8 figures, 3 tables, 16 sources of literature. Keywords: mathematical concepts, didactic materials, methods and techniques.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmācību metodes, paņēmieni
dc.subjectbērna attīstība
dc.subjectmatemātiskie priekštati
dc.subjectdidaktiskie materiāli
dc.titleMācību metodes, paņēmieni matemātikas apguves aktivizēšanai 1,5-3 gadus veciem bērniem pirmsskolā
dc.title.alternativeTeaching methods, techniques for activating math learning for children aged 1.5-3 in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record