Mācību vide matemātikas centrā skaitļa un cipara apguvei pirmsskolas 2.posmā
Автор
Rumberga, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba nosaukums: Mācību vide matemātikas centrā skaitļa un cipara apguvei pirmsskolas 2.posmā. Pētījuma mērķis: izpētīt mācību vidi skaitļa un cipara apguves iespējas matemātikas centrā pirmsskolas vecuma bērniem 2.posmā. Pētījuma saturs: Pētījumā veikta pirmsskolas pedagogu aptauja, kuras mērķis bija noskaidrot kāda ir mācību vide matemātikas centrā skaitļa un cipara apguvei pirmsskolā. Iegūtie rezultāti: Lielākajā daļā pirmsskolas grupu matemātikas centrā vide ir piemērota skaitļa un cipara apguvei, taču ne visās grupās ir izveidots matemātikas mācību centrs. Matemātikas mācību centrā vide ir iekārtota ar spēlēm, dažādiem priekšmetiem, kurus izmanto skaitīšanai, grupēšanai, tāpat skaitļu un ciparu apguvei mācību centrā ir izvietotas ciparu formas, saliekamās spēles un konstruktori figūru grupēšanai. Darba apjoms: darbs sastāv no 34 lpp. (neskaitot pielikumus). Darbā izmantoti 12 attēli, 1 tabula, 28 literatūras avoti un 1 pielikums. Title of the work: Learning environment in the mathematics center for number and numeral learning in preschool. The purpose of the study: to investigate the learning environment and possibilities of number learning in the mathematics center for preschool children. Content of the research: In the research, a survey of preschool pedagogues was conducted, the purpose of which was to find out what the learning environment is like in the mathematics center for learning numbers and digits in preschool. Obtained results: In most preschool groups, the environment in the mathematics center is suitable for learning number and number, but not all groups have a mathematics learning center. In the mathematics learning center, the environment is decorated with games, various objects that are used for counting, grouping, as well as for learning numbers and numbers, the learning center has number shapes, folding games and constructors for grouping figures. Work volume: the work consists of 34 pages (excluding attachments). The work uses 12 images, 1 table, 28 literature sources and 1 appendix.