Sods kā pedagoģiskā problēma pirmsskolā
Author
Sučevana, Vineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Vineta Sučevana Kvalifikācijas darba tēma: Sods kā pedagoģiskā problēma pirmsskolā. Darba vadītāja: Dr. pschy. Valentīna Romenkova Darba saturs: 33 lpp. 5 tabulas, 3 diagrammas, 1 attēls, 2 pielikumi un 18 izmantotie avoti. Kvalifikācijas darba mērķis: analizēt pedagoģiskos paņēmienus, kas regulē bērnu uzvedību grupā. Kā ir iespējams mīkstināt ierobežojumu pārkāpumu grupā, kā arī ar kādiem paņēmieniem var veicināt bērna sociāli pieņemamu uzvedību grupā. Teorētiskās darba daļas temati, kas tika analizēti: •Sods kā pedagoģiskā procesa sastāvdaļa •Bērnu nevēlamās uzvedības iemesli •Bērnu uzvedības koriģēšana pirmsskolā Empīriskājā daļā veiktie uzdevumi: •Pedagoģiskie novērojumi pirmsskolas izglītības iestādē 2. vecumposma bērnu grupā •Pirmsskolas pedagogu aptauja •Iegūto datu analīze •Izstrādāti ieteikumi pedagogiem. Author of the job: Vineta Sučevana Title of work: Punishment as a pedagogical problem in preschool. Scientific head of work: Dr. pschy. Valentīna Romenkova Work content: 33 pages, 5 charts, 3 diagram, 1 image, 2 appendices, 18 literature sources. The purpose of the qualitification work: to analyze pedagogical techniques that regulate childrens behavior in a group. How is it possible to soften the violation of restrictions in the group, as well as with what methods can be used to promote the child's socially acceptable behavior in the group. Topics of the theoretical part of the work that were analyzed: •Punishment as a part of the pedagogical process •Reasons for children's unwanted behavior •Correction of children's behavior in preschool Tasks performed in the empirical part: •Pedagogical observations in a preschool educational institution in the 2nd age group of children •Survey of preschool teachers •Analysis of the obtained data •Recommendations for educators have been developed.