Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorSīle, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:38Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91437
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62154
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autors: Inga Sīle Kvalifikācijas darba temats: Pedagoģiskais process bērnu runas kultūras sekmēšanai 2-3gadu vecuma grupā Mērķis: Pētīt un izzināt 2 – 3 gadus vecu bērnu runas aktivizēšanas iespējas pedagoģiskajā procesā pirmsskolā Darba pirmajā nodaļā tiek apskatīti jēdzieni, kas saistīti ar runas kultūru un tā sekmēšanu. Uzsvars tiek likts uz jaunāko bērnu vecumposmu, pētot viņu vajadzības un vecumposma īpatnības. Šajā nodaļā tiek aprakstīti rotaļu un didaktisko spēļu nozīme pedagoģiskajā procesā runas kultūras sekmēšanai. Otrajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums, vai rotaļu un didaktisko spēļu izmantošana palīdz ikdienas pedagoģiskajā procesā veicināt runas kultūras attīstību jaunākajā vecumposmā. Tika vērtēts bērnu runas prasmju līmenis pētījuma sākumā (septembrī), veikts pedagoģiskais process izmantojot rotaļas un didaktiskās spēles, un veikts prasmju vērtējums pētījuma beigās (decembrī), salīdzināti iegūtie rezultāti. Empīriskajā daļā tika rasta atbilde uz pētījuma jautājumu, bērnu runas attīstība tiks veicināta, ja pedagoģiskajā procesā tiks iekļautas dažādas aktivitātes – rotaļas, spēles, darbs ar kartītēm, pasaku klausīšanās, stāstīšana, tiks veicināta bērnu runas aktivitāte rīta aplī.
dc.description.abstractAuthor of the qualification work: Inga Síle Subject of the qualification work: Pedagogical process for promoting children's speech culture in the 2-3-year-old age group Purpose: To study and find out the possibilities of 2-3-year-old children's speech activation in the pedagogical process in preschool The first chapter of the work examines the concepts related to speech culture and its promotion. Emphasis is placed on the youngest age of children, studying their needs and age characteristics. This chapter describes the importance of play and didactic games in the pedagogical process for promoting speech culture. In the second chapter, an empirical study was conducted, whether the use of play and didactic games helps in the daily pedagogical process to promote the development of speech culture in the younger age group. The level of children's speech skills was assessed at the beginning of the study (September), the pedagogical process was carried out using games and didactic games, and the skills were assessed at the end of the study (December), the obtained results were compared. In the empirical part, the answer to the research question was found, the development of children's speech will be promoted if various activities are included in the pedagogical process - games, games, working with cards, listening to fairy tales, telling stories, children's speech activity in the morning circle will be promoted.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectrunas kultūra
dc.subjectruna
dc.subjectrotaļa
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.titlePedagoģiskais process bērnu runas kultūras sekmēšanai 2-3 gadu vecuma grupā
dc.title.alternativePedagogical process for promoting children's speech culture in the 2-3-year-old age group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record