Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Baiba
dc.contributor.authorBrokere, Dana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:39Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91446
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62161
dc.description.abstractDarba tēma – muzikālās rotaļas loma 3-4 gadīgu bērnu runas attīstībā. Kvalifikācijas darba autore – Dana Brokere Zinātniskā darba vadītāja – Baiba Brice Pētījuma mērķis – teorētiski un praktiski izzināt 3-4 gadīgu bērnu runas attīstību un pilnveidošanas iespējas ar muzikālajām rotaļām. Darbs sastāv no 37 lappusēm: tās ietver 4 attēlus, 3 tabulas un 8 pielikumi. Izmantoti 27 literatūras avoti. Teorētiskā darba daļā tiek aprakstīta bērnu runas attīstība pedagogu un psihologu skatījumā un pirmsskolas pedagoga loma vārdu krājumu paplašināšanā. Pirmskolas izglītības iestādē bērnam kā galvenais darbības veids tiek piedāvātas rotaļnodarbības. Jo ar rotaļu bērns apgūst gan sociālās prasmes un vairākas kurā integrēts mācību saturs. Kvalifikācijas darbā tiek aplūkotas - rotaļa, bērnu runas veicinošo faktors un muzikālās rotaļas. Pētījums balstās uz tādu pedagogu un psihologu darbiem kā B. Brice, R. Kaņepēja, A. Bāra, R. Boša, D. Dzintere un citu autoru darbiem. Praktiskā darba daļā tika pētīts muzikālās rotaļas ietekmē runas attīstību. Pētījums tika veikts no februāra līdz novembra mēnesim. Apkopoti pētījuma rezultāti un veikta analīze.
dc.description.abstractThe topic of the work – the role of musical play in the speech development of 3-4-year-old children. The author of the qualification paper is Dana Brokere Scientific supervisor – Baiba Brice The aim of the research is to theoretically and practically find out the speech development of 3-4-year-old children and the possibilities of improvement through musical games. The work consists of 37 pages: they include 4 figures, 3 tables and 8 appendices. 27 literature sources were used. The theoretical part of the work describes the development of children's speech from the point of view of pedagogues and psychologists and the role of the preschool teacher in expanding vocabulary. Play lessons are offered as the main form of activity for a child in a preschool educational institution. Because with play, the child learns both social skills and several integrated learning content. Qualifications are considered in the work - play, the factor promoting children's speech and musical games. The research is based on the works of pedagogues and psychologists such as B. Brice, R. Kanepėja, A. Bāra, R. Boša, D. Dzintere and other authors. In the practical part of the work, the influence of musical games on the development of speech was studied. The study was conducted from February to November. The results of the study were summarized, and the analysis was carried out.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectruna
dc.subjectrotaļa
dc.subject3-4 gadīgie bērni
dc.subjectmuzikālā rotaļa
dc.titleMuzikālās rotaļas loma 3-4 gadīgu bērnu runas attīstībā
dc.title.alternativeThe role of musical play in the speech development of 3-4-year-old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record