1,5-2 gadus vecu bērnu vienotu vienkāršu kārtības noteikumu apguve pedagoģiskajā procesā
Автор
Paegleskalne, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba autors: Līga Paegleskalne Kvalifikācijas darba tēma: 1,5 – 2 gadus vecu bērnu vienotu vienkāršu kārtības noteikumu apguve pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darba mērķis: Pētīt 1,5 – 2 gadus vecu bērnu vienotu vienkāršu kārtību noteikumu apguvi pedagoģiskajā procesā. Darba teorētiskajā daļā autore analizējusi zinātnisko literatūru un avotus par 1,5 – 2 gadus vecu bērnu raksturojumu, vienotu vienkāršu noteikumu raksturojumu, vides ietekmi un pedagoga darbību vienotu vienkāršu noteikumu apguvē. Empīriskajā daļā autore veica pirmsskolas pedagogu anketēšanu, pētot likumsakarības starp vienotu vienkāršu noteikumu apguvi, pedagoģisko procesu un bērnu. Darba struktūra: Pētījuma darba lappušu skaits 26, attēlu skaits 5, tabulu skaits 1, bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits 19, pielikumu skaits 2. Author: Līga Paegleskalne Topic of the qualification work: Learning single simple rules of procedure for 1.5 - 2 - year-olds in pedagogical process. Aim of the qualification work: To study learning single simple rules of procedure for 1,5 – 2 years-olds in pedagogical process. In the theoretical part of the work, the author has analysed the scientific literature and sources of the characteristics of children aged 1.5-2 years, a common description of simple single rules, environmental impacts, and teaching activities in the acquisition of single simple rules. In the empirical part, the author performed the questionnaire of preschool teachers, studying the relationships between the learning of single simple rules, the pedagogical process, and the child. Work structure: Number of research working pages 26, number of images 5, number of tables 1, number of bibliography units 19, number of attachments 2.