Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorKavecka, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:41Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91464
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62176
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: „Pārtikas produktu nosaukumu apguve latviešu valodā 3-4 gadus veciem mazākumtautības bērniem lomu rotaļās”. Autore: Kavecka J., Bauska – 2022. Kvalifikācijas darbs ir izstrādāts ar mērķi novērot pārtikas produktu nosaukumu apguvi latviešu valodā 3-4 gadus veciem mazākumtautības bērniem lomu rotaļās. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: 1.Apzināt teorētisko literatūru par 3 – 4 gadus vecu bērnu valodas un runas attīstību un tās veicināšanu; 2.Apzināt lomu rotaļu efektivitāti pārtikas produktu nosaukumu apguvē 3-4 gadus veciem mazākumtautības bērniem; 3.Izpētīt 3-4 gadus vecu bērnu pārtikas produktu nosaukumu apguves latviešu valodā veicināšanas iespējas lomu rotaļās; 4.Apkopot ieteikumus 3-4 gadus vecu bērnu pārtikas produktu nosaukumu apguves veicināšanai latviešu valodā. Rezultātā secināts, ka lomu rotaļas sekmē pārtikas produktu nosaukumu apguvi latviešu valodā 3-4 gadus veciem mazākumtautības bērniem. Darbs sastāv no 40 lappusēm. Darbā ir 4 nodaļas. Darbā iekļautas 3 tabulas un 6 pielikumi. Atslēgvārdi: runa, valodas attīstība, lomu rotaļas.
dc.description.abstractThe topic of Qualification thesis is „Learning the names of food products in Latvian language for 3-4-year-old minority children through role-play”. Author: Kavecka J., Bauska – 2022. The aim of Qualification thesis is to observe the learning of the food product names in Latvian language by 3-4-year-old minority children in role-play. In order to achieve the aim, the following tasks have been set: 1.To study theoretical information on language and speech development of 3-4-year old children and its promotion. 2.To find out the effectiveness of role-playing in learning the food product names for 3-4-year-old minority children. 3.Explore the possibilities of promoting the learning of food product names in Latvian language by 3-4-year-old minority children in role-playing. 4.Summarize recommendations for promoting the learning of food product names in Latvian language for 3-4-year-old children. As a result, it was concluded that role-plays have a positive impact on learning the names of food products in Latvian language for 3-4-year-old minority children. The qualification thesis consists of 40 pages. The thesis has 4 chapters. It includes 3 tables and 6 attachments. Key words: speech, language development, role play.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectruna
dc.subjectvalodas attīstība
dc.subjectlomu rotaļas
dc.titlePārtikas produktu nosaukumu apguve latviešu valodā 3-4 gadus veciem mazākumtautības bērniem lomu rotaļās
dc.title.alternativeLearning the names of food products in Latvian language for 3-4-year-old minority children through role-play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record