Rotaļu izmantošana jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas attīstības veicināšanai
Author
Zariņa, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Jolanta Zariņa Darba nosaukums: Jaunākā vecumposma bērnu runas attīstības veicināšana rotaļdarbībā Darba mērķis: pētīt runas attīstības veicināšanas iespējas rotaļdarbībā pirmsskolā jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. Veicot pētījumu tika konstatēts, ka dažādu rotaļu veidu izmantošana, drošas vides nodrošināšana un atbilstoša skolotāja komunikācija ar bērniem, vienlaikus ar veiksmīgu sadarbību ar vecākiem veicina jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas prasmes.Rotaļu izmantošanas efektivitāti nosaka rotaļas laikā nodrošinātās iespējas bērniem būt saskarsmē ar citiem, gūt pieredzi dažādās dzīves situācijās un pats rotaļas sižets nosaka nepieciešamību izmantot runu, lai spētu veiksmīgi iesaistīties rotaļas procesā. Darbs sastāv no 30 lappusēm, 2 attēliem, 3 tabulām, 32 bibliogrāfiskā saraksta vienībām. Atslēgas vārdi runas attīstība,, rotaļdarbība, 2-3 gadus veci bērni, pedagoģiskie paņēmieni. Author of the paper: Jolanta Zariņa Title of the paper: Promotion of speech development of younger children in play activities The objective of the paper: to study the possibilities of promoting speech development in play activities in preschool for children of younger preschool age. During the research, it was found that the use of different types of play, ensuring a safe environment and appropriate teacher communication with children, along with successful cooperation with parents, promotes the speaking skills of younger preschool children. to gain experience in different life situations and the plot of the game itself determines the need to use speech in order to be able to successfully engage in the game process. The paper consists of 30 pages, 2 images, 3 tables, 32 items of the bibliographic list. Key words speech development, play activity, 2-3 year old children, pedagogical techniques.