Piecgadību bērnu sadarbības prasmju veidošana rotaļnodarbībā
Autor
Ramane, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Jurgena, Inese
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darba autore ir Elīna Ramane, darba tēma: “Piecgadīgu bērnu sadarbības prasmju veidošana rotaļnodarbībā”. Mērķis: teorētiski izzināt un empīriski izpētīt piecgadīgu bērnu sadarbības prasmes, izstrādāt rekomendācijas sadarbības prasmju veidošanai rotaļnodarbībā. Darba ietvaros analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par sadarbības prasmju būtību un to veidošanu rotaļnodarbībās, kā arī izstrādātas metodiskas rekomendācijas pirmsskolas pedagogiem sadarbības prasmju veidošanā piecgadīgiem bērniem. Darbs sastāv no 48 lpp., 3 attēliem, 4 tabulām, 22 literatūras avotiem un 6 pielikumiem. Atslēgvārdi: sadarbības prasmes, rotaļnodarbības, 5 gadu vecumposms. Author of qualification work is Elina Ramane, title of the work: “Building five-yearolds’ cooperation skills in play”. The purpose of the work: to theoretically investigate and empirically study the cooperation skills of five-year-old children, to develop recommendations for the development of cooperation skills in play activities. The work includes an analysis of pedagogical and psychological literature on the nature of cooperation skills and their development in play activities, as well as to develop methodological recommendations for preschool teachers in the development of cooperation skills in five-year-old children. The qualification work consists of 48 pages, 3 figures, 4 tables, 22 sources of literature and 6 annexes. Keywords: cooperative skills, play activities, 5-year-olds.