Show simple item record

dc.contributor.advisorEglīte, Inese
dc.contributor.authorJokste, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:44Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91483
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62192
dc.description.abstractDarba autore: Iveta Jokste. Darba nosaukums: “5-6 gadu vecuma bērnu valodas sekmēšana ārā nodarbībās pirmsskolā.” Darba mērķis: ir noteikt nosacījumus vecākā pirmsskolas vecuma bērnu valodas sekmēšanai ārā nodarbībās. Pētījuma satura un rezultātu apraksts: Pētījums tika veikts pirmskolas izglītības iestādē “X”. Pētījumā piedalījās 12 bērni. Pētījuma pirmajā posmā tika novērtēts bērnu valodas attīstības līmenis, pētījuma otrajā posmā bērnu ikdienas darbībā tika integrētas āra nodarbības valodas apguvei. Pēc veiktā pētījuma, autore secina, ka āra nodarbības ir veiksmīgi izmantojamas tādu valodas prasmju attīstīšanai 5-6 gadus veciem bērniem kā prasme uzdot un atbildēt uz jautājumiem, jo nodrošina kontekstu nepieciešamībai un vēlmei noskaidrot ko nezināmu, kā arī iespēju dalīties ar personīgo pieredzi. Kvalifikācijas darbs sastāv no 32 lpp. (neskaitot pielikumu), darbā izmantoti 2 attēli, 5 tabulas, 33 izmantotās literatūras avoti un 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: daba, valoda, āra nodarbības, 5-6 gadus veci bērni.  
dc.description.abstractAuthor's name: Iveta Jokste. The title of qualification paper: “Promoting the language of 5-6 year old children in outdoor lessons in preschool.” The objective of the study: to determine conditions for promoting the language of older preschool children in outdoor classes. Content of the study and description of the results: The study was conducted in preschool educational institution "X". The study included 12 children. In the research phase, the level of children's language development was assessed, in the second phase of the research, outdoor language learning was integrated into children's lessons. After the conducted research, the author concludes that outdoor lessons can be successfully used to develop such language skills for 5-6-year-old children as the ability to ask and answer questions, because they provide a context for the need and desire to find out something unknown, as well as an opportunity to share personal experiences. The qualification paper consists of 32 pages. (not including the appendix), 2 pictures, 5 tables, 33 literature sources were used and 3 appendices. Key words: nature, language, outdoor classes, 5-6 years old children.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdaba
dc.subjectvaloda
dc.subjectāra nodarbības
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.title5-6 gadu vecuma bērnu valodas sekmēšana ārā nodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting the language of 5-6 year old children in outdoor lessons in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record