Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorLiepiņa, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:44Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91489
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62196
dc.description.abstractRūpes par bērniem ir kļuvušas par prioritāti visā pasaulē. Mūsdienās ir svarīgi veidot un uzturēt interesi par bērnu veselību. Bērnudārzā bērns nodzīvo trešo daļu no sava pirmsskolas vecuma un šo dzīvi organizē pirmsskolas izglītības iestādes darbinieki. Vienlaikus pirmsskolas izglītības iestāžu darbinieku pienākums ir plānot un organizēt mācību procesu, kurā notiek bērna personības daudzpusīga veidošana, veselības stiprināšana, sagatavošana pamatizglītības ieguve, kā arī analizēt un vērtēt bērnu esošās prasmes. Pirmsskolas vecums ir svarīgs un atbildīgs periods. Šajā periodā notiek dažādu bērna ķermeņa sistēmu darbības pārstrukturēšana, tāpēc ir ārkārtīgi nepieciešams visos iespējamos veidos veicināt šajā vecuma bērnu izglītošanu par paradumiem un vajadzībām pēc veselīga dzīvesveida, saglabājot un stiprinot viņu vajadzības. Tas ir viens no vecāku un skolotāju prioritārajiem uzdevumiem.
dc.description.abstractCaring for children has become a priority around the world. Today it is important to create and maintain interest in children's health. The child spends in the kindergarten, a third part of his preschool age and this life is organized by the employees of the preschool educational institution. At the same time, it is the responsibility of the employees of preschool educational institutions to plan and organize the learning process in which the multifaceted formation of the child's personality, strengthening of health, preparation for obtaining basic education, as well as analyzing and evaluating the children's existing skills take place. Preschool age is an important and responsible period and during this period, the functioning of various systems of the child's body is being restructured, so it is extremely necessary to promote in every possible way the education of children of this age about the habits and needs of a healthy lifestyle, preserving and strengthening their needs. This is one of the first priority tasks of parents and teachers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectVeselīgs dzīvesveids
dc.subjectIzpratnes veidošana
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectVecāku ietekme
dc.titleVeselīga dzīvesveida sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting a healthy lifestyle in a preschool educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record