dc.contributor.advisor | Freiberga, Inese | |
dc.contributor.author | Iļjina, Sintija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:11:44Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:11:44Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91491 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62198 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore: Sintija Iļjina Kvalifikācijas darba nosaukums: 2-3 gadus vecu bērnu sadarbības sekmēšanas iespējas rotaļās. Kvalifikācijas darba mērķis: izpētīt 2-3 gadus vecu bērnu sadarbības sekmēšanas iespējas rotaļās. Tika izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1. Analizēt literatūru par sadarbības sekmēšanu rotaļās; 2. Veikt empīrisko pētījumu un izvērtēt sadarbības prasmju apguvi 2-3 gadus veciem bērniem rotaļās; 3. Apkopot pētījuma rezultātus un izdarīt secinājumus. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām - teorētiskās un empīriskās. Kvalifikācijas darba mērķa sasniegšanai izmantotas pētījuma metodes: 1) Teorētiskās metodes - pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. 2) Empīriskās metodes - pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskā situāciju analīze un rezultātu apstrāde. Teorētiskajā daļā tiek aplūkotas pedagogu un psihologu atziņas par sadarbību un sadarbības sekmēšanu rotaļās agrīnajā posmā. Empīriskajā daļā tiek veikta pedagoģiskā bērnu novērošana ar mērķi novērtēt bērnu sadarbības prasmju attīstības līmeni pētījuma sākumā, izstrādājot rotaļas sadarbības prasmju veicināšanai, kā arī tiek pārbaudītas un analizētas bērnu sadarbības prasmes pētījuma noslēgumā. Kvalifikācijas darba apjoms: 30lpp., 3 tabulas, 3 attēli, izmantoti 29 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, divām daļām, secinājumiem, priekšlikumiem un izmantotās literatūras saraksta. | |
dc.description.abstract | Author of the qualification: Sintija Iļjina Title of the qualification: 2 to 3 years old children collaboration promotion opportunities in play. The purpose of the qualification work: is to explore the opportunities of promotion of cooperation in 2 to 3 year old children in play. The following tasks were set: 1. To analyze the literature about promoting cooperation in play; 2. To conduct empirical research and to evaluate the acquisition of collaborative skills for children aged 2-3 years throught play 3. To gather the results of study and to come to conclusions. The qualification work consists of two chapters - theoretical and empirical. Methods used in achieving the goal of the qualification work: 1) Theoretical methods - analyzes of pedagogical and psychological literature. 2) Empirical methods - pedagogical observation, pedagogical analysis of situations and processing of the results. Theoretical part reviews cognitions of pedagogues and psychologists about cooperation and promotion of cooperation in play in the early age. In the empirical part, pedagogical observation of children is carried out with the purpose of assessing the level of development of children's collaborative skills at the beginning of the research, developing games for the promotion of collaborative skills, as well as children's cooperation skills are tested and analyzed at the end of the research. Scope of qualification: 30 pages, 3 tables, 3 pictures, 29 sources of literature used. The qualification work consists of an introduction, two chapters, conclusion and findings, and a list of literature used. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | sadarbība | |
dc.subject | rotaļa | |
dc.subject | pedagoģiskais process | |
dc.subject | agrīnais vecumposms | |
dc.title | 2-3 gadus vecu bērnu sadarbības sekmēšanas iespējas rotaļās | |
dc.title.alternative | 2 to 3 years old children collaboration promotion opportunities in play | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |