Pirkstiņrotaļas kā adaptācijas sekmētājs pirmsskolā 2-3 gadus veciem bērniem
Author
Pavārniece, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kriščune, Jolanta
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Pirkstiņrotaļas kā adaptācijas sekmētājs pirmsskolā 2-3 gadus veciem bērniem. Darba autors: Laura Pavārniece Darba zinātniskais vadītājs: Mg.paed. Jolanta Kriščune Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski noskaidrot pirkstiņrotaļu lomu vieglas adaptācijas sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādē bērniem vecumā no 2-3 gadiem. Darbs sastāv no divām daļām. Darba teorētiskā daļa balstās uz psiholoģiskās un pedagoģiskās literatūras analīzi par adaptāciju, tās būtību un procesu un pirkstiņu rotaļu nozīmi bērnu attīstībā. Empīriskajā daļā tika veikta novērošanas metode un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, atklājot bērnu adaptācijas procesa gaitu. Darba apjoms ir 38 lappuses, 6 tabulas, 7 attēli, darbā izmantoti 26 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: pirkstiņrotaļas, adaptācija, pirmsskola. Subject of work: Finger games as a promoter of adaptation in preschool for 2-3 years od children. Author of the work: Laura Pavarniece Scientific Head of Work: Mg. Jolanta Kriscune Study proposals: Theoretically and practically clarify the role of finger games in promoting successful adaptation in a preschool education institution for 2-3 years old children. The work consists of two parts. The theoretical part of the work is based on an analysis of psychological and pedagogical literature of adaptation, its nature and the importance of processes and finger games in children's development. The empirical section carried out a followup method and pedagogical trial, revealing the progress of the child adaptation process. The volume of work is 38 pages, 6 tables, 7 pictures, 26 sources of literature used in the work. Key words: finger games, adaptation, preschool.