Digitālo rīku izmantošanas iespējas tehnoloģiju mācību jomā vecākajā pirmsskolas izglītības grupā
Author
Mangele, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Urdziņa-Deruma, Māra
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Linda Mangele Darba vadītāja: Dr.paed. Māra Urdziņa-Deruma Pētnieciskā darba temats: Digitālo rīku izmantošanas iespējas tehnoloģiju mācību jomā vecākajā pirmsskolas izglītības grupā. Pētījuma mērķis: Izpētīt digitālo rīku izmantošanas iespējas tehnoloģiju mācību jomā vecākajā pirmsskolas izglītības grupā. Pētījuma uzdevumi: 1.Izpētīt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par pētāmo objektu. 2.Izpētīt un sniegt vecākās pirmsskolas izglītības grupas vispārīgo attīstības raksturojumu. 3.Izpētīt digitālo rīku pozitīvos un negatīvos aspektus uz bērna attīstību. 4.Izpētīt digitālo rīku izmantošanas iespējas tehnoloģiju mācību jomā vecākajā pirmsskolas izglītības grupā. Darba pirmajā nodaļā autore analizē vecākās pirmsskolas izglītības grupas vispārīgo raksturojumu. Darba otrajā nodaļā autore analizē tehnoloģiju mācību jomu. Darba trešajā nodaļā autore analizēja teorētisko literatūru par digitālo tehnoloģiju pozitīvo, gan negatīvo ietekmi uz bērnu attīstību. Darba empīriskajā daļā veikts pētījums par digitālo tehnoloģiju izmantošanas iespējām tehnoloģiju mācību jomā. Pētījuma praktiskajā daļā autore izpētīja iespējas, kā var izmantot digitālos rīkus tehnoloģiju mācību jomā. Atslēgas vārdi: digitālie rīki, vecākā pirmsskolas izglītības grupa, tehnoloģiju mācību joma, tehnoloģijas. The author of the graduate work: Linda Mangele Manager of the graduate work: Dr.paed. Māra Urdziņa-Deruma Topic of the research work: Possibilities of using digital tools in the field of technology learning in the older preschool education group. The purpose of the study: To investigate the possibilities of using digital tools in the field of technology learning in the older preschool education group. Research tasks: 1. To study with the pedagogical and psychological literature on the researched object. 2. To study and present the general characteristics of the development of the oldest preschool education group. 3. To study the positive and negative aspects of digital tools on the child's development. 4. Investigate the possibilities of using digital tools in the field of technology learning in the older preschool education group. In the first chapter of the work, the author analyzes the general characteristics of the older preschool education group. In the second chapter of the work, the author analyzes the field of technology education. In the third chapter of the work, the author analyzed the theoretical literature on the positive and negative effects of digital technologies on children's development. In the empirical part of the work, a study was conducted on the possibilities of using digital technologies in the field of technology education. In the practical part of the study, the author explored the possibilities of using digital tools in the field of technology education. Keywords: digital tools, senior preschool education group, technology learning area, technology.