dc.contributor.advisor | Buboviča, Jana | |
dc.contributor.author | Jautruma, Gunta | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:11:47Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:11:47Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91512 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62211 | |
dc.description.abstract | Darba autors: Gunta Jautruma Darba tēma: Mācību metodes un paņēmieni matemātikas apguves aktivizēšanai pirmsskolā. Darba mērķis: Izpētīt mācību metodes un paņēmienus matemātikas apguves veicināšanai pirmsskolā. Darbā apskatīti un analizēti tādu autoru darbi kā D. Šafers, Ž. Piažē, G. Dunkans, D. Purpurs, A. Barodijs, D. Klements u.c., kā arī izmantoti Nacionālā matemātikas skolotāju padomes, Nacionālā mazu bērnu izglītības asociācijas un Skola2030 materiāli. Iegūtie rezultāti: Matemātikas prasmju apguve pirmsskolā ir svarīgas bērnu panākumiem nākotnē. Veicot bērnu matemātisko prasmju novērtējumu pētījuma sākumā un beigās, autore secina, ka izmantotās metodes un paņēmieni, kuros tika integrētas dažādas aktivitātes, rotaļas un uzdevumi, ir palīdzējuši veicināt bērnu matemātiskās prasmes. Darba apjoms: darbs sastāv no 41 lpp. (neskaitot pielikumus). Darbā izmantoti 5 attēli, 8 tabulas, 30 bibliogrāfiskā saraksta vienības un 1 pielikums. Atslēgas vārdi: pirmsskola, matemātika, metodes, paņēmieni, 2.posms | |
dc.description.abstract | Author: Gunta Jautruma Thesis topic: Teaching methods and techniques for activating mathematics learning in preschool. The purpose of the work: To study teaching methods and techniques for promoting mathematics learning in preschool. The work examines and analyzes the works of such authors as D. Shafers, J. Piaget, G. Duncan, D. Purpurs, A. Baroody, D. Clement, etc., as well as the materials of the National Council of Teachers of Mathematics, the The National Association for the Education of Young Children and Skola2030. Results: Learning math skills in preschool is important for children's future success. By assessing children's mathematical skills at the beginning and end of the study, the author concludes that the used methods and techniques, which integrated various activities, games and tasks, have helped to promote children's mathematical skills. Work volume: the work consists of 41 pages (excluding attachments). The work uses 5 images, 8 tables, 30 bibliographic list items and 1 appendix. Key words: preschool, mathematics, methods, techniques, 2nd stage | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Matemātika | |
dc.subject | Pirmsskola | |
dc.subject | Metodes | |
dc.subject | Paņēmieni | |
dc.subject | 2.posms | |
dc.title | Mācību metodes un paņēmieni matemātikas apguves aktivizēšanai pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Teaching methods and techniques for activating mathematics learning in preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |