Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorSergaņenko, Oksana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:50Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:50Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91543
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62233
dc.description.abstractBakalaura darba autors: Oksana Sergaņenko Bakalaura darba temats: „Lasītprasmes pilnveide 6 gadus veciem bērniem pirmsskolā, izmantojot didaktiskās spēles”. Mērķis: teorētiski un empīriski pētīt sešgadīgu bērnu lasītprasmes pilnveide didaktiskajās spēlēs. Darba pirmajā nodaļā, bērns tiek iepazīstināts ar lasītprasmes jēdzienu, lasītprasmes pilnveides pedagoģiskā procesā. Šajā nodaļā tiek aprakstīta didaktisko spēļu funkcijas un struktūra. Otrajā nodaļā tika veikts empīriskais pētījums, kā izmantojot didaktiskās spēles var veicināt 6 gadīgu bērnu lasītprasmes pilnveide. Empīriskajā pētījumā tika noteiktas pētīšanas metodes: pedagoģiskā novērošana, pedagoģiskais izmēģinājums un datu matemātiskā apstrāde. Pamatojoties uz gūtajām teorētiskajām atziņām tika izstrādāti empīriskā pētījuma veikšanas kritēriji, rādītāji un to vērtējums 6 gadīgu bērnu lasītprasmes attīstības noteikšanai. Pētījumā iesaistīto bērnu lasītprasmes izpētei tika veikts un aprakstīts bērnu raksturojums. Aprakstītas izmantotās didaktiskās spēles, kuras izmantotas lasītprasmes pilnveidei. Pēc izvirzītajiem kritērijiem tika veikts bērnu novērojums 2022. gada septembrī un decembrī, ka arī izstrādāti secinājumi. Darba struktūra: ievads, divas nodaļas, 2 attēli, 4 tabulas, 6 spēles, 2 pielikumi Darba apjoms: 30 lapaspuses, 5 autora veidotas tabulas, 2 attēli. Darba izstrādes ietvaros analizēti 22 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: lasītprasme, didaktiskās spēles.
dc.description.abstractAuthor of the bachelor’s thesis: Oksana Serganenko Bachelor’s thesis topic: „Reading skills improvement for 6 year old childrens in the kindergarden, using didactic games”. Purpose: to theoretically and empirically study the improvement of reading skills of six-year-old children in didactic games. In the first chapter of the work, the concept of literacy is introduced, in the pedagogical process of improving literacy. This chapter describes the functions and structure of didactic games. In the second chapter, an empirical study was conducted on how the improvement of reading skills of six-year-old children can be promoted using didactic games. Research methods were determined in the empirical study: pedagogical observation, pedagogical trial and mathematical processing of data. Based on the obtained theoretical knowledge, empirical research criteria, indicators and their assessment were developed to determine the development of reading skills of six-year-old children. In order to investigate the reading ability of the children involved in the study, the characteristics of the children were conducted and described. The didactic games used to improve reading skills are described. According to the set criteria, children were observed in september and decedmber 2022. Conclusions have been drawn up. The amount of work: 30 pages, 5 authored tables, pictures, 2 pictures. Within the framework of the work, 22 sources of literature were analyzed. Keywords: literacy, didactic game.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.subjectpozītīva vide
dc.subjectgrāmatas
dc.titleLasītprasmes pilnveide 6 gadus veciem bērniem pirmsskolā, izmantojot didaktiskās spēles
dc.title.alternativeReading skills improvement for 6 year old childrens in the kindergarden, using didactic games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record