2 – 3gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju veidošana pirmsskolas mācību vidē
Author
Gorela, Ivita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Jurgena, Inese
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Ivita Gorela Kvalifikācijas darba tēma: 2 – 3gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju veidošana pirmsskolas mācību vidē Darba vadītāja: Dr. paed. prof. Inese Jurgena Kvalifikācijas darba mērķis: izzināt 2 – 3gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju veidošanos pirmsskolas mācību vidē Teorētiskā daļa - apkopota literatūrā pieejamā informācija par pašapkalpošanās prasmēm 2 - 3gadīgiem bērniem Empīriskājā daļā veiktie uzdevumi: 1.Veikts pētījums par 2 – 3gadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju veidošanos pirmsskolas mācību vidē. 2.Izstrādātas rekomendācijas pirmsskolas izglītības iestādes pedagogiem par bērnu pašapkalpošanās prasmju veiksmīgu veidošanu. Pētījuma bāze: Ogres novada X pirmsskolas izglītības iestāde, respondentu skaits – 8 bērni. Atslēgas vārdi: pašapkalpošanās, prasmes, novērošana, mācību vide, patstāvība Darba saturs: 26 lpp., 2 tabulas, 4 attēli un 10 izmantotie literatūras avoti Author of the work: Ivita Gorela The topic of the qualification work: formation of self-service skills of 2-3-year-old children in a preschool learning environment Supervisor: Dr. paed. prof. Inese Jurgena The purpose of the qualification work: to find out the formation of self-service skills of 2-3-year-old children in a preschool learning environment Theoretical part - collected information available in the literature on self-care skills for 2-3-year-old children Tasks performed in the empirical part: 1. A study was conducted on the formation of self-care skills of 2-3-year-old children in a preschool learning environment. 2. Recommendations have been developed for educators of preschool educational institutions on the successful development of children's self-care skills. Base of the research: X preschool educational institution of Ogre region, number of respondents – 8 children. Key words: self-service, skills, observation, learning environment, independence Work content: 26 pages, 2 tables, 4 images and 10 references