3 - 4 gadus vecu bērnu piederības izjūtas sekmēšana pirmsskolas pedagoģiskajā procesā
Autor
Baļķīte, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Datum
2023Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore: Elīna Baļķīte Kvalifikācijas darba tēma: Mācību vide 3 – 4 gadu vecu bērnu piederības izjūtas sekmēšanai. Studiju programma:Pirmsskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed., docente Dagnija Vigule Pētījuma jautājums: Kad pedagoģiskajā procesā tiek sekmēta bērnu piederības sajūta Uzdevumi : 1.Apkopot psiholoģijas un pedagoģijas atziņas par piederības izjūtu 2.Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas atziņas par piederības izjūtas sekmēšanu pedagoģiskajā procesā 3.Veikt empīrisku pētījumu par 3 – 4 gadus vecu bērnu piedrības izjūtas sekmēšanu pedagoģiskajā procesā Darba teorētiskajā daļā tika apkopota pedagogu un psihologu atziņas par piederības sajūtu un to veicināšanu pedagoģiskajā procesā, pirmsskolas vidējā vecuma bērniem. Darba empīriskajā daļā tiek pētīts, kad pedagoģiskajā procesā tiek sekmēta piederības sajūta, tiek ieviestas piemērotas metodes un mācību vides uzlabojumi un apkopoti iegūtie rezultāti. Author of the work: Elina Baļķīte Subject of qualification work: learning environment for promoting the sense of belonging of 3 - 4 year olds. Study programme: preschool teacher Scientific Head of Labor: Dr. paed., docente Dagnija Vigule Study question: When the pedagogical process promotes a sense of belonging Tasks: 1. Gather psychology and pedagogical insights about a sense of belonging 2. To analyse educational and psychological knowledge regarding promoting a sense of belonging in the pedagogical process 3. To carry out empirical study on promoting the childhood sense of 3 - to 4-year-olds in the pedagogical process In the theoretical part of the work, the knowledge of teachers and psychologists regarding the feeling of belonging and the promotion thereof in the pedagogical process, pre-school middle-aged children was compiled. The empirical part of the work explores when the pedagogical process promotes a sense of belonging, introduces appropriate methods and improvements in the learning environment and summarises the results obtained. Keywords: pre-school, sense of belonging, pedagogical process Study Base: Middle-aged children at Dundaga preschool The work consists of 35 pages, 3 tables, 8 images, 15 literature sources