dc.contributor.advisor | Buboviča, Jana | |
dc.contributor.author | Stare, Nikola | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:11:53Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:11:53Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91587 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62253 | |
dc.description.abstract | Nikola Stare (2022). Kvalifikācijas darba tēma: Pirmsskolas pedagogu motivācija Mārupes novada Pirmsskolas izglītības iestādē X. Rīga, Latvijas Universitāte, studiju programma: “Pirmsskolas skolotājs”. Darba mērķis: pētīt un secināt kāda ir Mārupes novada pirmsskolas izglītības iestādes X pedagogu motivācija un apmierinātība ar darbu un, izteikt priekšlikumus, kādas ir pirmsskolas vadības darbības iespējas pirmsskolas pedagogu motivācijā. Pētījuma saturs un galvenie iegūtie rezultāti: Autore pētījumā noskaidro kādi motivāciju ietekmējošie faktori pedagogiem ir svarīgi un vai tie tiek īstenoti iestādē X. Tiek noskaidrots, kādi faktori darba vietā pedagogus apmierina, un ko nepieciešams uzlabot. Tika secināts, ka pedagogi ir pietiekami motivēti un apmierināti gan ar savu profesiju, gan darba vietu, tomēr iestādē ir novērojamas dažas nepilnības, kas saistītas ar darbinieku saliedētību un novērtēšanu no vadības puses. Pētījuma lapaspušu skaits: 49. Attēlu skaits: 17. Tabulu skaits: 5. Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits: 22. Pielikumu skaits: 7. Atslēgvārdi: pirmsskolas pedagogi, darba motivācija, darbinieku apmierinātība. | |
dc.description.abstract | Nikola Stare. (2022). Qualification thesis topic: Preschool teachers’ motivation in preschool educational institution of Marupe Municipality named X. Riga, University of Latvia, study program: Preschool Teacher. Research aim: to study and conclude what is the motivation and job satisfaction of pedagogues of preschool educational institution X in Marupe region and, to express proposals, what are the possibilities of activities of preschool management in motivating preschool pedagogues. Research content and meaningful results: In the study, the author clarifies what motivational factors are important for educators and whether they are implemented in educational institution named X. It is clarified what factors in the workplace satisfy educators and what needs to be improved. It was concluded that educators are sufficiently motivated and satisfied with both their profession and workplace, however, some shortcomings related to employee cohesion, unity and evaluation, recognition by the management can be observed in the institution. Page amount: 49. Picture amount: 17. Table amount: 5. Supplement amount: 7. Bibliography amount: 22 Keywords: preschool teachers, work motivation, employee satisfaction. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | pirmsskolas pedagogi | |
dc.subject | darba motivācija | |
dc.subject | darbinieku apmierinātība | |
dc.title | Pirmsskolas pedagogu motivācija Mārupes novada Pirmsskolas izglītības iestādē X | |
dc.title.alternative | Preschool teachers’ motivation in preschool educational institution of Mārupe Municipality named X | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |