Pirkstiņrotaļas nozīme 2-3 gadīgu bērnu attīstībā
Author
Danne, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mihno, Linda
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Linda Danne Kvalifikācijas darba tēma: Pirkstiņu rotaļas nozīme 2 – 3 gadīga bērna attīstībā Kvalifikācijas darba mērķis: izstrādāt priekšlikumus pirkstiņu rotaļu izmantošanai 2 – 3 gadīgu bērnu izglītības procesā pirmsskolā. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā tiek raksturota 2 – 3 gadīgu bērnu attīstība. Otrajā nodaļā autore iepazīstina ar pirkstiņrotaļām, to izmantošanas iespējām pirmsskolā un ietekmi uz bērna vispusīgu attīstību. Trešajā nodaļā tiek izvērtētas pētāmajam vecumposmas atbilstošākās pirkstiņrotaļas, lai izstrādātu priekšlikumus to izmantošanai izglītības procesā pirmsskolā. Darbs sastāv no 34 lappusēm, kuras papildina 4 tabulas, 2 attēli. Darba rakstīšanai izmantotas 30 bibliografiskās vienības. Atslēgas vārdi: pirmsskolas izglītība, pirkstiņrotaļas, 2 – 3 gadīgs bērns, bērna attīstība Qualification thesis author: Linda Danne The topic of the qualification work: The importance of finger play in the development of a 2-3-year-old child The purpose of the qualification work: to develop proposals for the use of finger toys in the educational process of 2-3-year-old children in preschool. The qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals. The first chapter describes the development of 2-3 year old children. In the second chapter, the author presents finger plays, the possibilities of their use in preschool and the impact on the child's all-round development. In the third chapter, the most suitable finger plays for the researched age are evaluated in order to develop proposals for their use in the educational process in preschool. The work consists of 34 pages, supplemented by 4 tables, 2 images. 30 bibliographic units were used for writing the paper. Key words: preschool education, finger toys, 2-3-year-old child, child development