Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māra
dc.contributor.authorDunaiskis, Viktors
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:55Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:55Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91608
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62268
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu “Kokmateriālu izmantošana pirmsskolas izglītības iestādē praktisko prasmju attīstīšanai 5–6 gadu veciem bērniem” Kvalifikācijas darba autors: Viktors Dunaiskis Pētījuma mērķis: izpētīt 5 līdz 6 gadus vecu bērnu praktisko prasmju attīstību, izmantojot kokmateriālus. Pētījuma jautājums: kādi nosacījumi jāievēro, lai attīstītu praktiskās prasmes pirmsskolas izglītības iestādē, izmantojot kokmateriālus. Pētījumā izmantotas metodes: literatūras analīze, pedagoģiskā novērošana, pedagoģiski praktiskā darbība, bērnu darbības analīze. Pētījums: pētījuma ietvaros analizēta literatūra un iegūti secinājumi, kas nepieciešami, lai attīstītu praktiskās prasmes, kas jāņem vērā, plānojot un realizējot mācību saturu. Ar anketēšanas un intervijas metodi iegūta informācija par respondentu pieredzi darbarīku un kokmateriālu izmantošanā. Veicot pedagoģisko novērošanu, atlasīti un izveidoti kritēriji praktisko prasmju līmeņa noteikšanai, izveidoti un īstenoti uzdevumi praktisko prasmju attīstīšanai, izmantojot kokmateriālus. Analizēta paveikto uzdevumu ietekme uz praktisko prasmju attīstību. Kvalifikācijas darbs izstrādāts uz 65 lapām, iekļauti 23 attēli, 5 tabulas, 36 izmantotie literatūras avoti, 10 pielikumi.
dc.description.abstractThe qualification work is developed on the topic “The use of woodwork in a preschool educational institution for the development of practical skills for children aged 5 to 6 years” Author of the qualification work: Viktors Dunaiskis The purpose of the study: to investigate the development of practical skills of 5 to 6-year-old children using wood materials. Research question: what conditions should be met in order to develop practical skills in a preschool educational institution using wood. Methods used in the research: literature analysis, pedagogical observation, pedagogical practical activity, analysis of children's activities. Research: within the framework of the study, literature was analysed and conclusions where obtained conclusions, which are necessary to develop practical skills that must be taken into account when planning and implementing the teaching content, information about respondents' experience in using tools and timber was obtained by the questionnaire and interview method. During pedagogical observation, criteria for determining the level of practical skills were selected and created, tasks for developing practical skills using timber were created and implemented. The effect of completed tasks on the development of practical skills is analysed. The qualification work is developed on 65 pages, includes 23 images, 5 tables, 36 used literature sources, 10 appendices. Keywords: wood/timber, tools, compliance with safety rules, practical skills
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectkokmateriāls
dc.subjectdarbarīki
dc.subjectdrošības noteikumu ievērošana
dc.subjectpraktiskās prasmes
dc.titleKokmateriālu izmantošana pirmsskolas izglītības iestādē praktisko prasmju attīstīšanai 5-6 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeThe use of woodwork in a preschool educational institution for the development of practical skills for children aged 5 to 6 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record