Show simple item record

dc.contributor.advisorUrdziņa-Deruma, Māra
dc.contributor.authorMitkusa, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:56Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91612
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62271
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir: “1.5-3 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas attīstīšana rotaļnodarbībās”, autore Linda Mitkusa. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt 1.5-3 gadus vecu bērnu iespējas attīstīt sīko pirkstu motoriku rotaļnodarbībās. Pētījuma jautājums: Kā rotaļnodarbībās var veicināt 1.5-3 gadus veciem bērniem sīko pirkstu motoriku? Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un empīriskās. Darba teorētiskajā daļā ir apkopotas teorētiskās atziņas par sīkās pirktu motorikas nozīmi, tās raksturojums un attīstošas rotaļnodarbības pirmsskolas vecuma bērniem. Darba empīriskajā daļā tika veikts pētījums, novērojums par bērnu sīkās pirkstu motorikas attīstību. Tika piedāvātas rotaļnodarbības attīstības noteikšanai un uzlabošanai. Pēc tam iegūtie rezultāti tika apstrādāti, apkopoti diagrammās un nobeigumā veikta grupas kopējā izpēte.
dc.description.abstractThe theme of the qualification work is: “developing the tiny finger motor of 1.5-3 year olds in playclasses,” by Linda Mitkusa. Objective of the study: to explore theoretically and practically the possibilities of 1.5-3 year olds developing tiny finger motor in playclasses. Study question: How can you promote the tiny finger motor in playclasses for 1.5-3 year olds? The qualification work consists of two parts, theoretical and empirical. The theoretical part of the work summarises theoretical insights on the importance of small-bought motor, its characteristics and developing playclasses for pre-school children. In the empirical part of the work, a study was conducted, an observation of the development of children's tiny finger motor. Playclasses were offered to identify and improve development. The results were then processed, plotted and the group's overall research completed. Scope of qualification work: 55 pages, the study has 9 tables, 18 images and 12 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsīkā pirkstu motorika
dc.subjectattīstība
dc.subjectrotaļnodarbības
dc.subjectmotorika
dc.title1.5-3 gadus vecu bērnu sīkās pirkstu motorikas attīstīšana rotaļnodarbībās
dc.title.alternativeDeveloping the tiny finger motor of 1.5-3 year olds in playclasses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record