dc.contributor.advisor | Jofe-Bordjakovska, Alina | |
dc.contributor.author | Tolkačeva, Baiba | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:11:56Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:11:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91613 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62272 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darbā risināta grupas mācību vides iekārtošana, lai veicinātu pašvadītu mācīšanās sekmēšanu 3 – 4 gadīgiem bērniem. Balstoties uz literatūras un avotu analīzi un temata aktualitāti, darba autore sava kvalifikācijas darba izstrādei pamatosies uz izstrādātājām darba zinātniskajām kategorijām: Kvalifikācijas darba nosaukums: Grupas mācību vide bērnu pašvadītas mācīšanās sekmēšanai 3 – 4 gadīgiem bērniem Darba autore: Baiba Tolkačeva Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg.paed. Alina Jofe – Bordjakovska Pētījuma objekts: Pedagoģiskais process pirmsskolā Pētījuma priekšmets: bērnu pašvadītās mācīšanās attīstība grupas vidē Pētījuma jautājums: Kā grupas vide ietekmē bērna pašvadītu mācīšanos Pētījuma mērķis: Izpētīt mācību vides ietekmi uz 3 – 4 gadīgu bērnu pašvadītas mācīšanās attīstību Pirmajā daļā – darba autore apskatīs, atlasīs un analizēs autoru atziņas par veiksmīgas mācību vides izveidi. Kas būtu ērta bērnu pašvadītai mācību procesa norisei un arī pedagoga nodarbību vadīšanai. Nodaļas ietvaros tiks aprakstīta arī 3 – 4 gadīgu bērnu vispārīgs raksturojums, kā arī kam ir jāpievērš būtiska uzmanība, lai ņemot vērā vecumposma attīstības īpatnības tiktu veiksmīgi izveidota mācību vide. Otrajā daļā – darba autore aprakstīs pētījumā izmantotos bērnu novērtēšanas kritērijus, ar kuru palīdzību tiks novērtēts bērnu sniegums pētījuma sākumā un pētījuma beigās. Tiks analizēti pētījuma laikā iegūtie dati un sniegti secinājumi par iegūtajiem rezultātiem. Darba apjoms: Kvalifikācijas darbs sastāv no 46 lappusēm, 13 tabulām, 18 attēliem, 26 izmantotās literatūras avotiem un 2 pielikumiem. Atslēgas vārdi: Pašvadīta mācīšanās, mācību vide, mācību materiāli, caurviju prasmes, 3 – 4 gadīgu bērnu attīstība | |
dc.description.abstract | The qualification work dealt with the setting up of a group learning environment to promote self-directed learning for 3 – 4 year old children. Based on the analysis of literature and sources and the topicality of the topic, the author of the work will base the development of her qualification work on the developed scientific categories of the work: Title of qualification work: A group learning environment to promote children's self-directed learning for 3 – 4 year old children Author of the work: Baiba Tolkačeva Supervisor of qualification work: Mg.paed. Alina Jofe – Bordjakovska Research object: Pedagogical process in preschool Research subject: development of children's self-directed learning in a group environment Research question: How does the group environment affect a child's self-directed learning The purpose of the study: To investigate the influence of the learning environment on the development of self-directed learning of 3 – 4 year old children In the first part – the author of the work will review, select and analyze the authors' findings about success the creation of a learning environment. Which would be convenient for children's selfdirected learning process and also pedagogue for conducting lessons. 3 – 4 year olds will also be described within the chapter general characteristics of children, as well as what needs to be paid attention to in order to successfully create a learning environment that takes into account the specifics of age development. In the second part – the author of the paper will describe the children's evaluation criteria used in the study, with the help of which the children's performance will be evaluated at the beginning and at the end of the study. The data obtained during the research will be analyzed and conclusions about the obtained results will be presented. Scope of the work: The qualification work consists of 46 pages, 13 tables, 18 images, 26 sources of used literature and 2 appendices. Keywords: Self-directed learning, learning environment, learning materials, cross-cutting skills, development of 3-4 year old children | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Pašvadīta mācīšanās | |
dc.subject | mācību vide | |
dc.subject | mācību materiāli | |
dc.subject | caurviju prasmes | |
dc.subject | 3 – 4 gadīgu bērnu attīstība | |
dc.title | Grupas mācību vide bērnu pašvadītas mācīšanās sekmēšanai 3-4 gadīgiem bērniem | |
dc.title.alternative | A group learning environment to promote children's self-directed learning for 3 – 4 year old children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |