Show simple item record

dc.contributor.advisorStramkale, Ligita
dc.contributor.authorKārkliņa, Samanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:58Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91630
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62285
dc.description.abstractTemats: Skandēšana 3-4 gadīgu bērnu runas attīstībai pirmsskolā Darba autore: Samanta Kārkliņa Zinātniskais vadītājs: Dr. paed., docente Ligita Stramkale Kvalifikācijas darbs sastāv no 3 nodaļām: 1)Pirmajā nodaļā tiek apkopotas teorētiskās atziņas par bērnu runas attīstību un novērtēšanas iespējām pirmsskolā; 2)Otrajā nodaļā tiek apkopotas teorētiskās atziņas par skandēšanu, tās būtību. Kā arī tiek analizēts, kā skandēšana ietekmē runas attīstību pirmsskolas vecuma bērniem; 3)Trešajā nodaļā tika veikts pētījums balstoties uz teorētiskajām atziņām. Tika izmantotas dažādas runas rotaļas, kas palīdzēja pārbaudīt izvirzītos kritērijus. Darba apjoms: 48 lpp, anotācija latviešu un agļu valodā, saturs, ievads, teorētiskā daļa, empīriskā daļa, secinājumi, 35 izmantotās literatūras avoti, 1 tabula, 20 attēli, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: skandēšana, 3 – 4 gadīgi bērni, runas attīstība, pirmsskola.
dc.description.abstractTopic: Chanting for Speech Development of Preschool Children Aged 3 - 4 Years Author: Samanta Kārkliņa Adviser: Dr. paed., docente Ligita Stramkale The Qualification paper consists of 3 chapters: 1)The first chapter consists of the summary of the theoretical acknowledgements on the speech development of children and the assessment possibilities in preschool. 2)The second chapter of the summary of the theoretical acknowledgements on chanting and its nature. In this chapter it is also analysed how chanting affects the speech development of preschool children. 3)In the third chapter the research was conducted based on the theoretical acknowledgements. Different speech activities were used to check the allocated criteria. Paper volume: 48 pages, an abstract in Latvian language and English language, table of contents, an introduction, the theoretical background, the empirical part, conclusions 35 references, 1 table 20 images, 4 appendixes. Keywords: chanting, ages 3-4, speech development, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectSkandēšana
dc.subject3-4 gadīgi bērni
dc.subjectrunas attīstība
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectchanting
dc.titleSkandēšana 3-4 gadīgu bērnu runas attīstībai pirmsskolā
dc.title.alternativeChanting for Speech Development of Preschool Children Aged 3 - 4 Years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record