Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorTimoško, Signija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:11:59Z
dc.date.available2023-09-04T09:11:59Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91645
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62296
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Pirmsskolas pedagoga un vecāku sadarbība sekmīgas šķēršļu pārvarēšanas prasmju apguvei pirmsskolas izglītības 2. posmā izmantojot kustību rotaļas. Kvalifikācijas darba autore: Signija Timoško Pētījuma mērķis: izpētīt un praktiski pārbaudīt, kā kustību rotaļas sekmē šķēršļu pārvarēšanas prasmju apguvi pirmsskolas izglītības 2. posmā sadarbībā ar vecākiem. Teorētiskajā daļā tika analizēta literatūra un apkopotas teorētiskās atziņas par šķēršļu pārvarēšanas prasmju attīstība kustību rotaļās pirmsskolas izglītības 2. posmā. Praktiskajā daļā tika izpētīta pedagoģiskā darbība ar izvelētajām kustību rotaļām, kas palīdz pilnveidot šķēršļu pārvarēšanas prasmes. Tika veikta bērnu vecāku aptauja, lai noskaidrotu kā pirmsskolas un vecāku sadarbība sekmē šķēršļu pārvarēšanas prasmes. Kvalifikācijas darbā tika secināts, ka šķēršļu pārvarēšanu bērniem 2. posmā var attīstīt caur dažādām kustību rotaļām, un arī iesaistot vecākus, kur ģimene kopā ar bērniem pavadot brīvo laiku iesaistās fiziskās aktivitātēs. Darba apjoms: 40 lpp, 14 attēli, 3 tabulas, 22 literatūras avoti, 5 pielikumi. Atslēgvārdi: šķēršļu pārvarēšana, kustību rotaļas, vecāku sadarbība, 2. vecumposms.
dc.description.abstractTitle of qualification work: Co-operation between a pre-school teacher and parents for the acquisition of successful obstacle management skills in the 2nd stage of pre-school education using movement games. Author of the Qualification work: Signija Timoško Objective of the study: to explore and practically test how movement games contribute to the acquisition of obstacle management skills in the 2nd stage of pre-school education in cooperation with parents. The theoretical part analysed literature and gathered theoretical insights on the development of obstacle management skills in movement games in the 2nd stage of pre-school education. The practical part explored pedagogical activity with selected movement games, which helps to improve obstacle management skills. A survey of parents of children was carried out to identify how pre-school and parent cooperation contributes to overcoming barriers. The qualification work concluded that overcoming obstacles for children in the 2nd stage of pre-school education can be developed through a variety of movement games, and also involving parents where the family engages in physical activity while spending time with the children. The strcture of the qualification works: 40 pages, 14 images, 3 tables, 22 literary resources, 5 attachments. Keywords: overcoming obstacles, movement games, parent collaboration, 2nd age stage.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectšķēršļu pārvarēšana
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectvecāku sadarbība
dc.subject2.vecumposms
dc.titlePirmsskolas pedagoga un vecāku sadarbība sekmīgas šķēršļu pārvarēšanas prasmju apguvei pirmsskolas izglītības 2.posmā izmantojot kustību rotaļas
dc.title.alternativeCooperation between a pre-school teacher and parents for the acquisition of successful obstacle management skills in the 2nd stage of pre-school education using movement games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record