dc.contributor.advisor | Vigule, Dagnija | |
dc.contributor.author | Bula, Jolanta | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:12:00Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:12:00Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91649 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62300 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēma ir 5 – 6 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās caurviju prasmes sekmēšana matemātikas mācību jomā. Darba autore: Jolanta Bula Mērķis: teorētiski un praktiski analizēt 5 - 6 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās caurviju prasmes sekmēšanu matemātikas mācību jomā. Kvalifikācijas darba struktūra sastāv no divām nodaļām: teorētiskās un empīriskās – praktiskās daļas. Darba pirmajā nodaļā tiek apskatītas dažādu autoru – B.J.Zimmermana, R.Maklīna, D.Vilsona, A.Banduras, H.G.Šmita u.c. atziņas par pašvadītu mācīšanos. Tiek aprakstīta pedagoga un mācību vides nozīme pašvadītas mācīšanās caurviju prasmes sekmēšanai matemātikas mācību jomā. Darba otrā nodaļa atspoguļo autores praktisko darbību. Pētījumā tika veikts pētāmās grupas bērnu raksturojums un autores praktiskais darbs matemātikas mācību joma centrā. Tiek raksturota pētījuma metode, veikts pētījums un pētījumu rezultātu analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: 39 lapas, ievads, teorētiskā daļa sastāv no 1 nodaļas ar 2 apakšnodaļām, empīriskā daļa sastāv no 1 nodaļas ar 2 apakšnodaļām, 4 attēli, 4 tabulas, 2 diagrammas, secinājumi, 43 literatūras un citi avoti. Atslēgas vārdi: pašvadīta mācīšanās, matemātikas mācību joma, patstāvība, paša izvēlētas darbības, didaktiskie materiāli. | |
dc.description.abstract | Qualification work topic is Promoting self – directed learning skills of 5 -6 years old children in the field of mathematics education. Author: Jolanta Bula Goal: Theoretically and practically analyze promoting self – directed learning skills of 5 -6 years old children in the field of mathematics education. Qualification work structure consists of two chapters: theoretical and empirical – practical part. In the first chapter insights from different authors: B.J.Zimmerman, R.Maclean, D.Wilson, A.Bandura, H.G.Schmidt and others are reviewed in perspective of self – directing learning. In the chapter the importance of the teacher and environment for self – directed learning skill development in the mathematics field is explained. The second chapter explains the practical work of author. In the research, the characteristics of the children in the research group and the practical work of the author in the center of the field of mathematics were carried out. Then the research method is explained, conducted research and analysis of research results are described. The extent of qualification work: 39 pages, introduction, the theoretical part consists of 1chapter with 2 subsections, empirical part consists of 1 chapter wits 2 subsections, 4 images, 4 tables, 2 diagrams, conclusion and 43 literary and other sources. Key words: self – directed learning, field of mathematics, indenpendance, self – selected actions, didactic materials. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | pašvadīta mācīšanās | |
dc.subject | matemātikas mācību joma | |
dc.subject | patstāvība | |
dc.subject | paša izvēlētas darbības | |
dc.subject | didaktiskie materiāli | |
dc.title | 5-6 gadus vecu bērnu pašvadītas mācīšanās caurviju prasmes sekmēšana matemātikas mācību jomā | |
dc.title.alternative | Promoting self-directed learning skills of 5-6-year-old children in the field of mathematics education | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |