Āra rotaļa kā sadarbības prasmju sekmētāja 3-4 gadīgiem bērniem
Автор
Barinova, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Goba, Daiga
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba temats: Āra rotaļa kā sadarbības prasmju sekmētāja 3 - 4 gadīgiem bērniem Darba autore: Iveta Barinova Zinātniskā vadītāja: Daiga Goba Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 3- 4 gadīgu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanas iespējas āra rotaļās. Pētījuma saturs: Teorētiskajā daļā tika aplūkota un analizēta dažādu autoru pedagoģiska un psiholoģiska literatūra saistībā ar dabas ietekmi uz bērnu attīstību un sadarbības prasmēm, to sekmēšanu rotaļās. Praktiskajā daļā tika pētīta 3- 4 gadīgu bērnu sadarbības prasmju attīstība, izmantojot āra rotaļas. Darba secinājumos apkopota informācija par sadarbības prasmju sekmēšanu āra rotaļās. Atslēgas vārdi: 3- 4 gadīgi bērni, sadarbības prasmes, āra rotaļas, pedagoģiskais process. Darba apjoms: 39 lpp., 2 nodaļas, 11 tabulas, izmantoti 38 avoti, 2 pielikumi. The topic of the qualification paper: Outdoor play as a coolaborative skills promoter for 3-4 year old children Author of the work: Iveta Barinova Scientific supervisor: Daiga Goba The aim of the research: theoretically and practically explore the possibilities for advancing the collaborative skills of 3-4-year-olds in outdoor games. Study content: The theoretical part examined and analyzed pedagogical and psychological literature from different authors in relation to the natural impact on children's development and collaborative skills, and their promotion in play. The practical part studied the development of collaborative skills for 3-4-year children using outdoor games. The working conclusions summaries information on the promotion of collaborative skills in outdoor games. Keywords: 3 - 4-year-olds, collaborative skills, outdoor games, pedagogical process. Workload consists of: 39 p. 2, 11 tables, 38 sources used, Annex 2.