dc.contributor.advisor | Goba, Daiga | |
dc.contributor.author | Spure, Janete | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:12:02Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:12:02Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91671 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62313 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autore – Janete Spure Darba tēma –"Sižeta lomu rotaļas un spēles kā bērnu emocionālās attīstības sekmētāja vecākajā vecumposmā (5-7 gadi)" Darba vadītāja: Daiga Goba Darba apjoms: 39 lpp., 1 pielikums, 4 tabulas, 5 attēli. 19 literatūras avoti. Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izpētīt kā lomu sižeta rotaļas un spēles ietekmē bērnu emocionālo attīstību un vai tās palīdz bērniem izprast savas emocijas. Veicot pētījumu apstiprinājās, ka pielietojot lomu sižeta rotaļas un spēles tiek sekmēta bērna emocionālā attīstība. | |
dc.description.abstract | Author of the qualification work – Janete Spure Subject of work – “Role play meaning in 5-7 years old children’s emotional development” Amount of work: 39 pages., 1 attachment,4 tables, 5 pictures. 19 sources of literature. Qualification work scientific supervisor: Daiga Goba Volume of qualification work: Theoretical and practical analyses of the emotional development and role play and games of children, to find out if they help children to understand their emotions. The study confirmed that the use of role play and games help children to understand their emotions and contributes to emotional development. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Emocijas | |
dc.subject | Emocionālā attīstība | |
dc.subject | lomu sižeta rotaļas | |
dc.subject | lomu sižeta spēles | |
dc.title | Sižeta lomu rotaļas un spēles kā bērnu emocionālās attīstības sekmētāji vecākajā vecumposmā (5 -7 gadi) | |
dc.title.alternative | Role play meaning in 5-7 years old children’s emotional development | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |