Show simple item record

dc.contributor.advisorGoba, Daiga
dc.contributor.authorKrūmiņa, Karīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:03Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:03Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91680
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62318
dc.description.abstractDarba nosaukums: Sadarbības caurviju prasmju veicināšana vecākajā pirmsskolas vecumā Darba autore: Karīna Krūmiņa Darba vadītājs: Mg. paed. Daiga Goba Darbā tika pētītas sadarbības caurviju prasmju veicināšanas iespējas vecākajā pirmsskolas vecumā, pielietojot dažādas uz sadarbību vērstas aktivitātes. Darba mērķis: Analizēt teorētisko literatūru un veikt praktisko pētījumu par sadarbības caurviju prasmes veicināšanu vecākajā pirmsskolas vecumā. Darba uzdevumi: Izzināt pieejamo literatūru par sadarbības caurviju prasmēm. Apskatīt vecākā vecumposma raksturojumu un iespējas sadarbības caurviju prasmju veicināšanai. Izstrādāt pētījuma metodoloģiju apkopojot iegūto informāciju.. Analizēt pētījuma rezultātus un veikt secinājumus, izstrādāt priekšlikumus sadarbības caurviju prasmju apguves veicināšanai. Izmantotās metodes: Teorētiskā pētniecības metodes - literatūras un pieejamās informācijas salīdzināšana. Empīriskās pētniecības metodes - bērnu novērošana, pedagoģiskā eksperimentālā darbība. Pētijuma teorētiskajā daļā tika analizēta informācija par bērnu attīstību atbilstoši vecuma posmam, sadarbības caurvijas prasmju nozīmi un to sekmēšanas iespējām pedagoģiskajā procesā. Pētijuma empīriskajā daļā tika novērtēta bērnu sadarbības caurviju prasmju apguve, izstrādāts aktivitāšu plāns un veikts pedagoģiskais eksperiments sadarbības prasmju veicināšanai. Atslēgas vārdi: Sadarbības caurviju prasmes, pirmsskola, rotaļa, sadarbība Darba apjoms: 35 lpp, 1 attēls, 3 tabulas, 1 pielikums, 29 literatūras avotiem.
dc.description.abstractTheme: Promoting of cooperation cross-cutting skills in oldes pre-school age Author: Karina Krumina Supervisor: Mg.paed. Daiga Goba The qualification paper explored the possibilities of promoting collaborative cross-cutting skills in the older preschool age through various collaborative activities. The aim of the work: To analyse the theoretical literature and conduct a practical study on the promotion of collaborative cross-cutting skills in the older preschool age. The objectives: 1. To study the available literature on cooperation skills. 2. Look at the characteristics of the pre-school older age group and the possibilities for promoting collaborative cross-cutting skills. 3. To develop a research methodology by summarizing the obtained information. 4. To analyse the results of the research and make conclusions, to develop proposals to promote the acquisition of collaborative cross-cutting skills. Methods used in work: Theoretical research methods - comparison of literature and available information. Empirical research methods - observation of children, pedagogical experimental activity. In the theoretical part was analyzed information about development of children according to the age stage, the importance of collaborative cross-cutting skills and the possibilities of their promotion in the pedagogical process. In the empirical part of the research was assessed the acquisition of children's collaboration cross-cutting skills, developed an activity plan and conducted a pedagogical experiment to promote collaborative skills. Keywords: Collaborative cross-cutting skills, preschool, game, collaboration Wolume of work: 35 pp, 1 picture, 3 tables, 1 annexe, 29 sources of literature
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectSadarbības caurviju prasmes
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectRotaļa
dc.subjectSadarbība
dc.subjectSaskarsme
dc.titleSadarbības caurviju prasmju veicināšana vecākajā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativePromoting of cooperation cross-cutting skills in the oldest pre-school age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record