4 – 5 gadīgu bērnu pamatkustības – mešanas, tveršanas apguve kustību rotaļās
Author
Zemīte, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Meņģelsone, Aiga
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Diāna Zemīte Darba temats: 4 – 5 gadīgu bērnu pamatkustības – mešanas, tveršanas apguve kustību rotaļās. Darba mērķis: Analizēt un pētīt mešanas, tveršanas apguves sekmēšanu 4 – 5 gadīgiem bērniem kustību rotaļā. Teorijas daļā tiek analizētas dažādu autoru atziņas par pamatkustību apguvi izmantojot kustību rotaļas, bērniem vidējā pirmsskolas vecumā. Empīriskajā daļā tiek veikts pētījums par 4 – 5 gadīgu bērnu mešanas, tveršanas attīstību kustību rotaļās. Pētījuma laikā tiek veikts pedagoģiskais vērojums, iegūto datu analīze un pedagoģiskais darbs ar bērniem. Pētījumā iegūtie rezultāti liecina, ka regulāri bērniem piedāvājot kustību rotaļas ar mešanas, tveršanas elementiem var uzlabot mešanas, tveršanas prasmes. Kvalifikācijas darbs sastāv no 35 lpp., 4 attēliem, 2 tabulām, 5 pielikumiem. Izmantoti 24 literatūras avoti. Atslēgvārdi: pamatkustības – mešana, tveršana, kustību rotaļas, attīstība. Author: Diāna Zemīte Topic: Basic motions of a 4 – 5 year old child – the mastering of throwing and catching through motion play. Aim: To analyse and research the mastering of throwing and catching abilities of a 4 – 5 year old child through motion play. In the theory part, the work of various authors on the learning of basic motions through motion play for children of middle preschool age are analyzed. In the empirical part, a study is conducted on the development of throwing and catching motions of 4 – 5-year-old children through motion play. Pedagogical observation, data analysis and pedagogical work with children are carried out during the research. The results obtained in the study show that throwing and catching abilities are going to be drastically improved by regularly offering children motion play with throwing and catching elements. The qualification work consists of 35 pages, 4 pictures, 2 tables, 5 appendices. 24 literary sources were used. Keywords: basic motion – throwing, catching, motion play, development.