Show simple item record

dc.contributor.advisorMiķelsone, Ilze
dc.contributor.authorLūse-Apse, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:08Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:08Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91743
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62357
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Līva Lūse-Apse Kvalifikācijas darba tēma: Bērna sociālo prasmju attīstība trešajā pirmsskolas izglītības posmā. Pētījuma mērķis: Izpētīt sociālo prasmju attīstību pirmsskolas izglītības trešajā posmā. Darba ietvaros analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā teorētiskā literatūra par sociālo prasmju sekmēšanas iespējām pirmsskolas izglītības iestādē un sniegts sociālo prasmju raksturojums. Veikts pētījums lai noskaidrotu sociālo prasmju attīstīšanas iespējas 6 gadus veciem bērniem. Pētījuma laikā tika secināts, ka rotaļu komplekss, kas ir vērsts uz bērnu savstarpējo sadarbību un kopīgu problēmu risināšanu veicina 6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstību. Kvalifikācijas darbs sastāv no 29 lpp., 3 attēliem, 7 tabulām, 31 literatūras avotiem. Atslēgvārdi: sociālās prasmes, 6 gadus veci bērni, attīstīšana, pirmsskola.
dc.description.abstractAuthor of the qualification paper: Līva Lūse-Apse The topic of the qualification work: The development of the child's social skills in the third preschool education stage The purpose of the study: To study the development of social skills in the third stage of preschool education. Within the framework of the work, the pedagogical and psychological theoretical literature on the possibilities of promoting social skills in preschool educational institutions is analyzed and the characteristics of social skills are provided. A study was conducted to find out the possibilities of developing social skills for 6-year-old children. During the research, it was concluded that the play complex, which is focused on mutual cooperation of children and solving common problems, promotes the development of social skills of 6-year-old children. The qualification work consists of 29 pages, 3 pictures, 7 tables, 31 literature sources. Keywords: social skills, 6-year-old children, development, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subject6 gadus veci bērni
dc.subjectAttīstīšana
dc.subjectPirmsskola
dc.titleBērna sociālo prasmju attīstība trešajā pirmsskolas izglītības posmā
dc.title.alternativeThe development of the child's social skills in the third preschool education stage
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record