Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorLišmane, Velta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:10Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91755
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62368
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Digitālo tehnoloģiju izmantošana 5 – 6 gadus veciem bērniem mācību procesā pirmsskolas izglītības iestādē”. Darba autore: Velta Lišmane. Kvalifikācijas darba mērķis ir pētīt pirmsskolu pedagogu pieredzi digitālo tehnoloģiju izmantošanā darbā ar 5 - 6 gadus vecu bērniem pirmsskolas izglītības iestādēs. Kvalifikācijas darbā tika izvirzīti šādi jautājumi: Kā un kāpēc pirmsskolas skolotāji izmanto digitālās tehnoloģijas darbā ar 5-6 gadus veciem bērniem? Kāds atbalsts pirmsskolas skolotājiem nepieciešams digitālo tehnoloģiju izmantošanai darbā ar 5 - 6 gadus veciem bērniem? Kvalifikācijas darba galvenie uzdevumi: analizēt zinātnisko un metodisko literatūru par digitālās tehnoloģijas izmantošanu pirmsskolas vecuma bērniem, izstrādāt aptauju pedagogiem par digitālo tehnoloģiju izmantošanu pirmsskolā un izdarīt pētījumā balstītus secinājumus, un izvirzīt argumentus, priekšlikumus pedagogiem un pirmsskolas vadībai par digitālo tehnoloģiju izmantošanu pirmsskolā. Kvalifikācijas darba ietvaros tika lasīta zinātniskā un metodiskā literatūra par digitālām tehnoloģijām pirmsskolā, to izmantošanu un iekļaušanu mācību saturā. Empīriskā pētījuma daļā tika izstrādāta aptauja pedagogiem par digitālo tehnoloģiju izmantošanu pirmsskolā ar 5 – 6 gadus veciem bērniem. Pētījuma daļā tika veikta datu satistiskā analīze. Pētījuma nobeigumā tika iegūta informācija, vai pedagogi savā darba procesā pielieto digitālās tehnoloģigas mācību satura apguvē bērniem, kādas tās ir, un kādas priekšrocības tās sniedz, kāda ir bērnu iesaiste mācību procesā, izmantojot digitālās tehnoloģijas, balstoties uz pedagoga personīgo darba pieredzi. Atslēgas vārdi: digitālās tehnoloģijas, digitālo tehnoloģiju izmantošana pirmsskolā, pedagogu pieredze digitālo tehnoloģiju izmantošanā.
dc.description.abstractThe title of the qualification paper is “Using digital technologies for children aged 5-6 in the pre-primary school”. Author of the work: Velta Lišmane. The purpose of the qualification paper is to study the experience of preschool teachers in using digital technologies as they work with children aged 5–6 at pre-primary education settings. The following questions were raised in the qualification work: How and why do preschool teachers use digital technologies to work with 5-6-year-olds? What support is needed by preschool teachers in using digital technologies in the work with children aged 5–6? The key tasks of the qualification paper: to analyse scientific and methodological literature on the use of digital technology in working with preschool-age children, to develop a survey of educators on the use of digital technologies at preschool, and to draw study-based conclusions and make arguments for proposals for preschool educators and senior management in the field of digital technology. In the course of work, the author familiarised herself with the scientific and methodological literature on digital technologies at preschool and use and inclusion of these technologies in the teaching content. As the empirical part of the study, a survey of educators was drawn up on the use of digital technologies in the work with children aged 5 to 6 years at preschool. The study also includes a data-related analysis. It was studied whether teachers apply digital technologies in teaching children, what kind of technologies do teachers use and what benefits these technologies provide, and how are children involved in learning with the use of digital technologies, and how is that related to the personal experiences of teachers. Key words: digital technologies, the use of digital technologies at preschool, the experience of educators in using digital technologies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdigitālās tehnoloģijas
dc.subjectdigitālo tehnoloģiju izmantošana pirmsskolā
dc.subjectpedagogu pieredze digitālo tehnoloģiju izmantošanā
dc.subjectnoteikumos bija jābūt no 3 -5 atslēgvārdiem
dc.titleDigitālo tehnoloģiju izmantošana 5 – 6 gadus veciem bērniem mācību procesā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeUsing digital technologies for children aged 5-6 in the pre-primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record