Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorGavrilova, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:10Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91757
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62369
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir Vizuālā māksla jaunākajā vecumposma bērnu zinātkāres sekmēšanai pirmsskolā. Darba autore : Inese Gavrilova Darba vadītāja: Daiga Kalēja- Gasparoviča Mērķis: Kvalifikācijas darba tēma tika izvēlēta pamatojoties uz bērna zinātkāres sekmēšanu vizuālajā mākslā,lai analizētu pēc kritērijiem un to rādītājiem bērna attīstību šajā jomā. Kā jēgpilni un mērķtiecīgi vērtēt un novērot bērnu zinātkāri. Kvalifikācijas darba teorētiskās daļas sākumā tiek aplūkota zinātkāre, tā klasifikācijas, satāvdaļas, kā arī dažādu autoru viedokļi un atziņas par zinātkāri. Tālāk tiek izzināta zinātkāres sekmēšanas nozīme un nepieciešamība, kā arī iespējas sekmēt zinātkāri vizuālās mākslas stundās izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbā tiek aprakstīts un izpētīts empīriskais pētījums, kur tiek noskaidrota pašreizējā situācija vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā saistībā ar zinātkāres sekmēšanu un vērtēšanu, izzinot gan skolēnu, gan skolotāju viedoki un mijiedarbību. Pēc izstrādātajiem kritērijiem tiek vēroti un vērtēti bērni zinātkāres sekmēšanā vizuālajā mākslā,kā arī šie novērošanas kritēriji tiek pārbaudīti reālājā darbībā. Kvalifikācijas darba apjoms: 52 lpp., 6 tabulas., 16 attēli. Atslēgas vārdi: zinātkāre, motivācija, daudzveidīgi materiāli, intereses.
dc.description.abstractQualification work topic is Arts and crafts for encouraging curiosity of the youngest age group of preschool children. Author: Inese Gavrilova Qualification work leader: Daiga Kalēja- Gasparoviča Goal: Qualification work topic was chosen based on encouraging child’s curiosity in arts and crafts to analyse it based on criteria and measurements of child’s development in this field. How to reasonably evaluate and observe child’s curiosity. In qualification works theoretical part beginning we are looking at curiosity, its classification, ingredients as well as opinions of different authors and acknowledgements about curiosity. Next we research the importance and need of encouraging curiosity, as well as option to promote curiosity in arts and crafts in classes of preschool. In qualification work we describe and research empirical research, where we find out the situation at this moment in arts and crafts classes in preschool regarding encouraging and evaluating curiosity by researching the student and the teacher opinion and co-work. After the developed criteria children are observed and evaluated in encouragement of arts and crafts. As well the criteria is checked in practical work. The amount of qualification work: 52 pages, 6 tables, 16 photos Key words: curiosity, motivation, diverse materials, interests.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectzinātkāre
dc.subjectmotivācija
dc.subjectdaudzveidība
dc.subjectmateriāli
dc.subjectintereses
dc.titleVizuālā māksla jaunākajā vecumposma bērnu zinātkāres sekmēšanai pirmsskolā
dc.title.alternativeArts and crafts for encouraging curiosity of the youngest age group of preschool children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record