dc.contributor.advisor | Briška, Ilze | |
dc.contributor.author | Goldberga, Janita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T09:12:10Z | |
dc.date.available | 2023-09-04T09:12:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | 91761 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62371 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba temats: 4-5 gadus vecu bērnu radošuma sekmēšanas iespējas izmantojot dabas materiālus Darba autore: Janita Goldberga. Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed. Ilze Briška. Darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt 4-5 vecu bērnu radošuma sekmēšana ar dabas materiāliem. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās daļas un empēriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek sniegtas analizētas pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras pārstāvju atziņas par bērnu radošuma attīstību un tās likumsakarībām 4-5 gadu vecumā. Balstoties uz teorētiskajām atziņām, tiek sniegta radošuma sekmēšana pirmsskolas vecuma bērniem nozīmības raksturojums saistībā ar dabas materiāliem. Empēriskajā daļā tiek izzinātas bērnu radošuma sekmēšana ar dabas materiāliem, izstrādāti kritēriji bērnu radošuma sekmēšanā. Pētāmās grupas bērnu radošuma attīstības vērtējumi atspoguļoti empēriskās daļas sākumā un beigās. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka ir iespējama 4-5 gadus vecu bērnu radošuma sekmēšana ar dabas materiāliem. Darba apjoms: 31 lappuses, 24 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: radošums, 4-5 gadus veci bērni, dabas materiāli. | |
dc.description.abstract | The topic of the qualification work: Possibilities of promoting the creativity for 4-5-year-old children, using natural materials Author of the work: Janita Goldberga Scientific supervisor: Dr. assistant professor Ilze Briška The aim of the work: to find out theoretically and practically how to promote the creativity of 4-5-year-old children using natural materials. The qualification work consists of two parts: the theoretical part and the empirical part. In the theoretical part, the findings of representatives of the pedagogical and psychological literature on the development of children's creativity and its regularities at the age of 4-5 years are analysed. Based on the theoretical findings, a description of the importance of promoting creativity for preschool children in relation to natural materials is presented. In the empirical part, the promotion of children's creativity using natural materials is explored, criteria for the promotion of children's creativity are developed. The evaluation of the development of children's creativity of the research group is reflected at the beginning and at the end of the empirical part. As a result of the research, it was concluded that it is possible to promote the creativity of 4-5-year-old children using natural materials. Workload: 31 pages, 24 references of literature. Keywords: creativity, 4-5 year old children, natural materials. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | radošums | |
dc.subject | 4-5 gadus veci bērni | |
dc.subject | dabas materiāli | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.title | 4-5 gadus vecu bērnu radošuma sekmēšanas iespējas izmantojot dabas materiālus | |
dc.title.alternative | Possibilities of promoting the creativity for 4-5-year-old children, using natural materials | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |