Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorKļaviņa, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:11Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91762
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62372
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: “Sīkas motorikas vingrinājumu izmantošana valodas attīstības veicināšanā 3 - 4 gadus veciem bērniem”. Darba autore: Aleksandra Kļaviņa. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska . Darba apjoms: 43 lappuses, 16 attēli, 4 tabulas, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: sīkā motorika, valodas attīstība, 3 - 4 gadu veciem bērniem, pedagoģiskais darbs, vingrinājumi. Pētījuma mērķis: izzināt sīkas motorikas vingrinājumu izmantošanas iespējas valodas attīstības veicināšanai 3 - 4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 2 nodaļam un apakšnodaļam, darba autores secinājumiem, izmantotiem avotiem un pielikumiem. Pirmajā nodaļā zinatniskas literatūras analīze par sīkas motorikas un valodas attīstību 3 - 4 gadu vecu bērniem. Otrajā nodaļā aprakstīts pedagoģiskais darbs ar bērniem kur tiek izmantoti sīkas motorikas vingrinājumi lai attīstīt valodas veicināšanu 3 - 4 gadus veciem bērniem.
dc.description.abstractTitle of the qualification work: “Motor skills exercises usage in the development of speech of children's 3-4 years old”. Author: Aleksandra Klavina. Supervisor: Mg. paed. Egija Laganovska. Workload: 43 pages, 16 pictures, 4 tables, 4 attachments Keywords: Motor skills, development of speech, children's 3-4 years old, pedagogical work, exercise. Objective of the study: to explore the detailed possibilities for using motor exercises to promote language development in 3 - to 4-year-olds in pre-primary education. The qualification job shall consist of an introduction, 2 sections and sub-sections, the conclusions of the author, the sources and annexes used. In the first chapter, an analysis of scientific literature on the development of tiny motor and language in children aged 3-4. The second chapter describes pedagogical work with children, where small motor exercises are used to develop language promotion for 3 - to 4-year-olds.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsīkā motorika
dc.subjectvalodas attīstība
dc.subject3 - 4 gadu veciem bērniem
dc.subjectpedagoģiskais darbs
dc.subjectvingrinājumi
dc.titleSīkas motorikas vingrinājumu izmantošana valodas attīstības veicināšanā 3-4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeMotor skills exercises usage in the development of speech of children's 3-4 years old
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record