Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorČerpinska, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:12Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other91776
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62381
dc.description.abstractDarba nosaukums: “Sensorās attīstības pilnveides iespējas rotaļnodarbībās pirmsskolas izglītības 2. vecumposmā” Darba autore: Līga Čerpinska Darba vadītāja. Mg. paed. Egija Laganovska Darba saturs: 38 lpp., 4 pielikumi , 5 attēli, analizēti 32 literatūras avoti Pētījuma objekts: pedagoģiskais process rotaļnodarbībās Pētījuma priekšmets: sensorā attīstība pirmsskolas izglītības 2. vecumposmam Pētījuma mērķis: pētīt sensoro spēju pilnveides iespējas pirmsskolas izglītības 2.vecumposmam. Kvalifikācijas darbā, pamatojoties uz zinātnisko literatūras izpēti, tiek pētīta pirmsskolas izglītības 2. vecumposma bērnu sensorā un kognitīvā attīstību, ja rotaļnodarbībās tiek izmantotas sensorās aktivitātes. Praktiskajā daļā iegūtie pētījuma dati tiek analizēti, izdarīti secinājumi un izvirzīti ieteikumi. Atslēgas vārdi: sensorā attīstība, pirmsskolas izglītības 2. vecumposms, maņas, sensorās aktivitātes, rotaļnodarbības.
dc.description.abstractTitle of work: "Possibilities of improving sensory development for preschool education 2nd age stage in play activities" Author of the work: Līga Čerpinska Overview of the work by Mg. paed. Egija Laganovska Content of the work: 38 pages, 4 appendices, 5 pictures, analyzed 32 sources of literature Research object: pedagogical process in play lessons Research subject: sensory development for the 2nd age stage of preschool education The aim of the research: to explore the possibilities for advancing sensory capabilities for the 2 nd grade of pre-primary education. The qualification work, based on scientific literature research, shall study the sensory and cognitive development of children in pre-school education 2 in the case of the use of sensory activities in the playing classes. The study data obtained in the practical part are analysed, conclusions have been drawn and recommendations have been made. Key words: sensory development, 2nd age stage of preschool education, senses, sensory activities, play lessons.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsensory development
dc.subject2nd age stage of preschool education
dc.subjectsenses
dc.subjectsensory activities
dc.subjectplay lessons
dc.titleSensorās attīstības pilnveides iespējas rotaļnodarbībās pirmsskolas izglītības 2. vecumposmā
dc.title.alternativePossibilities of improving sensory development for preschool education 2nd age stage in play activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record