Eiropas pilsētu muzeju vizuālā identitāte
Author
Eisaka, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dzilna, Agris
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Lai pielāgotos mūsdienu apstākļiem, cīnītos par budžeta finansējumu un katru apmeklētāju, pēdējās desmitgadēs muzejiem kļūst arvien aktuālāka dažādu rīku apgūšana, kas var uzlabot konkurētspēju un noturēt muzeja dzīvotspēju. Viens no tiem ir vizuālās identitātes izveide, kura, kā tika noskaidrots, Latvijas mērogā ir attīstīta retajam novadpētniecības muzejam, apstājoties pie logotipa izveides. To veidošanā tiek novērota motīvu līdzība – muzeju ēkas un muzeja iniciāļi, kā arī simetriska kompozīcija. Diplomdarba mērķis ir izstrādāta Valmieras muzeja vizuālā identitāte, kas balstīta uz pētnieciskajā daļā – intervijā un aptaujā – gūto pamatu. In order to adapt into modern society and world, to fight for funding and each potential visitor, in recent decades it has become more and more important for museums to learn various tools that can improve competitiveness and maintain the museum's viability. Developement of visual identity is such tool, which has been created in very rare cases for regional history museums in Latvia. Thus stopping at first step – only making a logo. In these logos, similarity of visual motifs can be observed – most often consisting of museum buildings and initials, and a symmetrical design composition. The aim of the thesis is to develop the visual identity of the Valmiera Museum, which is based on the information obtained in the research part of this study – an interview and a survey.