Dizaina stilistika interaktīvam ikdienas aktivitāšu plānotājam bērniem
Author
Deksne, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Pie mūsdienu mainīgās situācijas kad ikdienas ritms daudziem ir mainījies un attālinātais režīms prasa lielāku plānošanu ir labi,ja ir kāds palīdzīgs rīks ikdienas plānošanā. Bakalaura darba “Dizaina stilistika interaktīvam ikdienas aktivitāšu plānotājam bērniem” mērķis ir, balstoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, izstrādāt bērnu ikdienas plānotāja iepakojuma dizainu un vizuālo identitāti. Darba teorētiskajā daļā apskatīta nozīme ikdienas plānošanā, bērnu interaktīvo produktu dizaina grafiskie elementi un stilistika,produkta iepakojums un kāda ir to nozīme un kritēriji radot produktu paredzētu bērnam. Empīriskajā daļā tiek apkopoti un analizēti dažādi bērnu interaktīvie produkti un noskaidrotas šo produktu raksturīgās stilistiskās iezīmes. Balstoties uz teorētiskajā un empīriskajā pētījumā iegūto informāciju, tiek izstrādāts iepakojuma dizains un vizuālā identitāte Atslēgvārdi: plānotājs, bērnu iepakojuma dizains, bērni , 2-6 gadi. In today's changing situation, when the daily rhythm of many people has changed and the remote mode requires more planning, it is good to have a tool to help in daily planning. The aim of the bachelor thesis "Design stylistics for an interactive daily activity planner for children" is, based on theoretical and empirical research, to develop the packaging design and visual identity of a daily activity planner for children. The theoretical part of the thesis deals with the role of daily planners, the graphic elements and stylistics of the design of children's interactive products, the packaging of the product and what the importance and criteria for creating a product for a child. In the empirical part, different interactive products for children are collected and analysed, and the stylistic characteristics of these products are identified. Based on the information gathered in the theoretical and empirical study, a packaging design and visual identity are developed Keywords: planner, children product design, children, 2-6 years.