Treniņu procesa individualizācija tehnisko elementu pilnveidošanai futbolistiem 14-15 gadu vecumā
Автор
Vinogradovs, Boriss
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darbā tiek izskatīta treniņu procesa individualizācijas ietekme uz tehnisko elementu izpildes pilnveidošanu 14-15 gadu vecuma futbolistiem. Individualizācijas problēmas teorētisko aktualitāti un praktisko nozīmīgumu nosaka pastāvošās pretrunas risinājuma sarežģītība starp darbības kolektīvo raksturu futbolā un individuālo zināšanu apgūšanu, prasmju un iemaņu izstrādi, kas ir atkarīgas no apmācāmā subjektīvajām spējām, personības kvalitātēm un pieredzes. Darbs sastāv no ievada, divām nodaļām, 5 apakšnodaļām un secinājumiem. Pirmajā nodaļā ir aplūkotas 14-15 gadu vecu futbolistu īpatnības, individualizācijas principa teorijas pamati, futbola tehnikas nozīme un tās klasifikācija. Otrajā nodaļā tiek aprakstīts pētījums par treniņu procesa individualizācijas ietekmi uz 14-15 gadu vecu futbolistu veikto tehnisko elementu izpildes pilnveidošanu. Pētījuma mērķis: izpētīt treniņu procesa individualizācijas ietekmi uz 14-15 gadus vecu futbolistu tehniskās meistarības pilnveidi. Pētījuma rezultāti: treniņu procesa individualizācija veicina 14-15 gadus vecu futbolistu izpildāmo tehnisko elementu pilnveidi. Darba apjoms: 38 lapaspuses, un tas ietver 2 attēlus, 11 tabulas, 36 literatūras avotus. The qualifying work examines the influence of the training process individualization on the improvement of technical elements among football players aged 14-15. The theoretical relevance and practical significance of the individualization problem are due to the complexity of solving the existing contradiction between the collective nature of activity in football and the individual assimilation of knowledge, the development of skills and abilities depending on the student's subjective abilities, personal qualities and experience. The work consists of an introductory part, two sections, 5 subsections and conclusions. The first section discusses the age characteristics of football players aged 14-15, the theoretical foundations of the individualization principle, the significance of football technique and its classification. The second section describes the study of the training process individualization influence on the improvement of technical elements by football players aged 14-15. Study purpose: to study the training process individualization influence on the improvement of technical skills among football players aged 14-15. Study results: individualization of the training process contributes to the improvement of technical elements by football players aged 14-15. Scope of work: 38 pages and it includes 2 images, 11 tables, 36 literary sources