Show simple item record

dc.contributor.advisorMihno, Linda
dc.contributor.authorFreiberga, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:23Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93065
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62461
dc.description.abstractMadaras Freibergas maģistra darbs izglītības zinātnēs “Mobilo ierīču lietošana skolā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes, Izglītības zinātņu un pedagoģiskajā nodaļā 2023.gadā. Maģistra darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, teorētiskās daļas, empīriskās daļas, ieteikumiem, secinājumiem, literatūras avotiem. Pētījuma mērķis ir izpētīt vai mobilo ierīču izmantošanas skolas vidē ir nepieciešama, balstoties uz zinātniski teorētiskajām atziņām, veicot skolēnu aptaujas un analizējot rezultātus. Atslēgas vārdi: mobilās ierīces, tehnoloģijas, skola, mūsdienas, atkarība. Teorētiskajā daļa ir par mobilo ierīču lietošanu skolā, tās nepieciešamību un iespējamiem draudiem gan bērnu veselībā, gan stundas kvalitātē. Empīriskā daļa ir par mobilo ierīču lietošanas paradumiem skolēniem, to nepieciešamību skolas vidē.
dc.description.abstractMadaras Freibergas master thesis educational science “The use of mobile devices at school” made Latvia university, at the faculty of pedagogy, psychology and art, in the dertament of educational sciences and pedagogy year 2023. The master's thesis consists of an annotation in Latvian and English, introduction, theoretical part, empirical part, recommendations, conclusions, literature sources. The purpose of the study is to investigate whether the use of mobile devices in the school environment is necessary, based on scientific theoretical knowledge, conducting student surveys and analyzing the results. Keywords: mobile devices, technology, school, today, addictions. The theoretical part is about the use of mobile devices at school, its necessity and possible threats to children's health and the quality of lessons. The empirical part is about the use and habits of mobile devices, their necessity.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectMobilās ierīces
dc.subjectTehnoloģijas
dc.subjectSkola
dc.subjectMūsdienas
dc.subjectAtkarības
dc.titleMobilo ierīču lietošana skolā
dc.title.alternativeThe Use of Mobile Device in School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record