Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorEļkina, Alīse
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:33Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93950
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62534
dc.description.abstractŠo darbu izstrādāja: Alīse Eļkina, darba nosaukums: Zīmēšanas prasmju apguve vecākā pirmsskolas vecuma bērniem.Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, literatūras saraksta, pielikumiem. Ievaddaļā ir paskaidrota tēmas aktualitāte, ir noteikts mērķis un pētījuma uzdevumi, pirmajā sadaļā “Zīmēšanas prasmju raksturojumā “ ir norādīts tēmas skaidrojums, tā aktualitāte. Ir aplūkotas darba organizācijas metodes un specifikas vecākiem pirmsskolas vecuma bērniem . Otrajā sadaļā jūs varat apskatīt Zīmēšanas prasmju pilnveides iespējas vizuālajā mākslā,kā arī bērna prasmju raksturojums . Tajā sadaļā iekļauts pētījums kopumā un to rezultāti. Viens no pētījuma uzdevumiem bija apgūt psiholoģisko, pedagoģisko un speciālo literatūru par pētāmo tēmu un izpētot to, vieglāk bija taisīt pētījumu. Pētījuma bāze darbā ir Rīgas pirmsskolas izglītības iestāde “X”. Pētījuma mērķis: Attīstīt vizuālas spējas augstajā līmenī vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Pētījuma rezultāti parādīja, ka grupā no 20 bērniem vecumā 5-7 gadi, no viņiem trīs cilvēki parādīja augsto zīmēšanas §attīstības līmeni, 11 cilvēki viduvējo līmeni un 6 cilvēki zemu attīstības līmeni, no tā var secināt, ka šajā grupā vairāk bērnu ir ar viduvējo zīmēšanas attīstības līmeni. Kopumā darbs sastāv no 35 lapaspusēm, kur ir iekļautas 4 tabulas, 1 diagramma,1 pielikumu tabula un 20 saraksta vienību skaitu. Nobeigumā ir secinājumi par visu darbu kopumā, kā arī par pētījumu. Zīmēšana ir viens no interesantākajiem vizuālas veidiem pirmsskolas vecuma bērniem. Ar zīmēšanas palīdzību bērni iegūst iespēju nodot tālāk to, kas viņus aizrauj, kas patīk, kas izraisa interesi, Zīmēšanas māksla ir pārsteidzošs process. No vienas puses, radošs, no otras puses, izglītojošs. Bērnu radošuma attīstības problēma šobrīd ir ļoti aktuāla, tāpēc es izvēlējos tieši šo tēmu, bija interesanti uzzināt par bērnu zīmēšanas prasmēm pirmsskolā un kā viņus attīstīt tālāk, lai būtu mācīšanas rezultāts
dc.description.abstractThis work was developed by: Alīse Elkina, work title: Learning drawing skills for older preschool children. The qualification work consists of an introduction, three chapters, a list of references, and appendices. In the introductory part, the topicality of the topic is explained, the purpose and tasks of the research are determined, in the first section "Characteristics of drawing skills" the explanation of the topic and its topicality are indicated. Work organization methods and specifics for older preschool children are discussed. In the second section, you can see the possibilities of improving drawing skills in visual arts, as well as the characteristics of the child's skills. That section includes the study as a whole and its results. One of the tasks of the research was to learn the psychological, pedagogical and special literature on the researched topic, and by studying it, it was easier to do the research. The basis of research in the work is Riga preschool educational institution "X". The purpose of the research: To develop visual abilities at a high level in older preschool children. The results of the study showed that in a group of 20 children aged 5-7 years, three of them showed a high level of drawing development, 11 people an average level and 6 people a low level of development, from this it can be concluded that in this group there are more children with an average level of development. drawing development level. In total, the work consists of 35 pages, which include 4 tables, 1 diagram, 1 table of Annexes and 20 lists of references. At the end, there are conclusions about the whole work, as well as about the research. Drawing is one of the most interesting visual forms for preschool children. With the help of drawing, children get the opportunity to convey what excites them, what they like, what arouses interest. The art of drawing is an amazing process. On the one hand, creative, on the other hand, educational. The problem of the development of children's creativity is very relevant at the moment, so I chose this topic, it was interesting to learn about children's drawing skills in preschool and how to develop them further to be the result of teaching.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectZīmēšana
dc.subjectModelēšana
dc.subjectattīstība
dc.subjectatmiņa
dc.subjectdomāšana
dc.titleZīmēšanas prasmju apguve vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
dc.title.alternativelearning drawing skills for older preschool children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record