Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorKvedaraviča, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:34Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:34Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93955
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62536
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma “Baltu rakstu zīmes intelektuālajās spēlēs 3. vecumposma bērnu domāšanas sekmēšanai pirmsskolā”. Kvalifikācijas darba teorētiskās daļas sākumā ir teorētiski analizēta domāšana un tās jēdziens, klasificēšana un tās attīstīšana kā arī pirmsskolas vecuma bērnu domāšanas attīstība. Kvalifikācijas darba otrajā daļā tiek pētīts intelekts un intelektuālās spēles domāšanas attīstībā t.s. Skola2030 un baltu rakstu zīmes ģeometriskā uzbūve, shematiskā raksta attēlojums rūtiņrakstā, nepretendējot uz zīmju mitoloģisko vai citu interpretāciju. Trešajā, empīriskajā, daļā tiek aprakstītas pētījuma metodoloģija, norise ar pedagoģisko vērojumu no procesa, kur izstrādātās pielāgotās spēles un uzdevumi tika realizētas pedagoģiskajā darbā ar 3.vecumposma bērniem, iegūtie dati tiek analizēti empīriskās daļas nobeigumā. Tika veiktas neformālas skolotāju intervijas. Atslēgvārdi: bērni 3. vecumposmā, bērnu domāšana, intelektuālās spēles, baltu rakstu zīmes. Kvalifikācijas darbā: 74 lpp., 28 attēli, 3 tabulas, 58 avoti, 3 pielikumi.
dc.description.abstractThe theme of the qualification paper "Balt’s characters in intellectual games for the promotion of childrens thinking of the 3rd age stage in preschool". At the beginning of the theoretical part of the qualification work, thinking and its concept, classification and Skola2030, and development, as well as the development of thinking of preschool children are theoretically analyzed. In the second part of the qualification work, the intellect and intellectual games in the development of thinking and the geometric structure of the Balt’s character sign, the representation of the schematic pattern in the checker pattern are studied, without pretending to a mythological or other interpretation of the signs. The third, empirical, part describes the methodology of the research, the progress with pedagogical observation from the process where the developed adapted games and tasks were implemented in the pedagogical work with children of the 3rd age stage, the obtained data are analyzed at the end of the empirical part. Keywords: children in the 3rd age stage, children's thinking, intellectual games, Balt’s characters Qualification work: 74 pages, 28 figures, 3 tables, 58 sources, 3 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectbērni 3. vecumposmā
dc.subjectbērnu domāšana
dc.subjectintelektuālās spēles
dc.subjectbaltu rakstu zīmes
dc.titleBaltu rakstu zīmes intelektuālajās spēlēs 3. vecumposma bērnu domāšanas sekmēšanai pirmsskolā
dc.title.alternativeBalt’s characters in intellectual games for the promotion of childrens thinking of the 3rd age stage in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record