Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorFjodorova, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:34Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:34Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other93963
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62538
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Kristīne Fjodorova. Kvalifikācijas darba tēma: sadarbības caurviju prasmes attīstīšana 3 – 4 gadus veciem bērniem mācību vidē. Darba mērķis ir izpētīt un attīstīt sadarbības prasmes 3 – 4 gadus veciem bērniem. Pētījuma saturs ir izzināt bērnu sadarbības prasmes mācību vidē, analizējot teorētisko literatūru, veicot bērnu novērojumus. Pētījuma rezultāti ir tādi, ka ne visi bērni ir vienādi, katrs ir ar savu raksturu, ar savām domām, katrs no viņiem ir savu individualitāti. Pedagogam ir jāpieņem visi bērni, tādi, kādi viņi ir, jāprot atbalstīt, jāpilnveido bērna izpausmes. Lai veicinātu sadarbības prasmes, darba autore ar bērniem spēlē spēles, kur bērni cenšas iepazīt un atcerēties bērnu vārdus. Kvalifikācijas darbu veido divas nodaļas ar apakšnodaļām, darba autores secinājumi. Pirmā nodaļa darbā, tiek analizēta dažādu autoru, teorētiskā literatūra par sadarbības caurviju prasmēm 2. vecumposmam un mācību vidi. Otrā nodaļa darbā, tiek veikts pētījums un novērojums bērnu sadarbības prasmju attīstīšana mācību vidē. Darba apjoms: 43 lapaspuses, tai skaitā 4 attēli, 3 tabulas, 26 izmantotās literatūras un avotu saraksti, 7 pielikumi. Atslēgas vārdi: sadarbība, sadarbības caurviju prasmes, mācību vide, 2. vecumposms, bērni.
dc.description.abstractAuthor of the Qualifications: Kristine Fjodorova The topic of the qualifications work: Developing collaborative skills for 3 – 4 year olds in the learning environment. The aim of the work is to explore and develop collaborative skills for children aged 3 – 4 years. The content of the study is to explore children’s collaborative skills in the learning environment by analyzing theoretical literature, conducting child observations, surveying educators. The results of the study are that not all children are equal, each is with their character, with their own thoughts, each of them has their own individuality. The teacher must accept all the children, such as they must be able to support, develop the expression of the child. In order to promote collaborative skills, the working author plays games with children, where children try to get to know and remember children's names. The qualification work consists of two chapters with subchapters, the conclusions of the author of the work. The first chapter in the work is analysed by different authors, theoretical literature on collaborative skills for age 2 and the learning environment. The second chapter, a study and an observation on the development of children's collaborative skills in the learning environment, is conducted in a survey of educators on collaborative skills. Volume of work: 43 pages, including 4 images, 3 tables, 26 lists of literature and sources used, 7 attachments. Key words: cooperation, collaborative skills, learning environment, age 2, children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectSadarbība
dc.subjectSadarbības caurviju prasmes
dc.subjectMācību vide
dc.subject2.vecumposms
dc.subjectBērni
dc.titleSadarbības caurviju prasmes attīstīšana 3 – 4 gadus veciem bērniem mācību vidē
dc.title.alternativeDeveloping collaborative skills for 3 - 4 year olds in the learning environmen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record