Show simple item record

dc.contributor.advisorKarlsone, Inguna
dc.contributor.authorŠimkevica, Kristiāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-04T09:12:34Z
dc.date.available2023-09-04T09:12:34Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94735
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/62542
dc.description.abstractDiplomdarbā tiek apskatīti principi mūzikas grupas identitātes atspoguļojumam sabiedriskās telpas interjerā. Darba mērķis ir izstrādāt restorāna un galerijas zāles interjera dizaina projektu kā grupas "Prāta Vētra" identitātes atspoguļojumu interjerā. Darbs sastāv no trīs daļām - teorētiskās, empīriskās un radošās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti koncepta - zīmola identitātes atspoguļojuma principi interjera radīšanai un pamatprincipi galerijas un restorāna interjera izveidei, kā arī globālas restorānu interjera tendences un kā vispār ir mainījies restorāna funkciju koncepts pēc pasaules mēroga pandēmijas. Empīriskajā daļā tiek analizēti tematisku, koncepta restorānu interjeri Latvijā un pasaulē. Diplomdarba radošajā daļā ir iekļauti vizuāli materiāli ar izstrādātu “Prāta Vētras” identitātes atspoguļojuma galerijas un restorāna interjera dizaina projektu. Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām un 20 pielikumiem. Darba apjoms, neieskaitot pielikumus, ir 69 lappuses. Atslēgvārdi: interjera dizains, identitātes atspoguļojums, tematiska galerija, restorāns.
dc.description.abstractThe diploma thesis examines the principles of a reflection of the identity of the music group in the public interior. The aim of the work is to develop an interior project of a restaurant and gallery hall as a reflection of the identity of the group "Brain Storm" in the interior. The work consists of three parts - theoretical, empirical and creative part. The theoretical part examines the principles of concept-brand identity reflection for interior creation and basic principles for gallery and restaurant interior creation, as well as global trends in restaurant interior creation and how the concept of restaurant functions has generally changed after the worldwide pandemic. The empirical part analyzes the interiors of thematic, concept restaurants in Latvia and worldwide. The creative part of the work includes visual materials with a developed interior design project of the "Brain Storm" identity reflection in a gallery and restaurant. The thesis consists of 3 chapters and 20 annexes. The volume of the work, excluding annexes, is 69 pages. Keywords: interior design, identity reflection, thematic gallery, restaurant.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectInterjera dizains
dc.subjectIdentitātes atspoguļojums
dc.subjectTematiska galerija
dc.subjectTematisks restorāns
dc.titleMūzikas grupas identitātes atspoguļojums sabiedriskās telpas interjerā
dc.title.alternativeRepresentation of the Identity of the Music Group in the Interior of a Public Space
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record